Rolfemann Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Apple-grunnleggeren hadde "one more thing" å vise fram til verden. Her er Steve Jobs-yachten Lenke til kommentar
Torben J Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Noen bilder fra innsiden? Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Det er ingen øvre grense for hvor mye penger mennesker er villige på å bruke på seg selv. 2 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Veldig minimalistisk og moderne. Ikke det spor klassisk, bortsett fra fargen. Men elegant. Liker. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Forfatter bør nevne at det er Philip Starck som har designet båten... Endret 30. oktober 2012 av Itspersonal Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg pleier å like båter som er designet lit annerledes, men her er det noe med linjene som kræsjer. Båtene til Wally er et godt eksempel på hvordan det kan gjøres. Kanskje kjenner noen igjen båten fra filmen "The Island". Og jeg ser ingen problem med at rike mennesker bruker penger på seg selv. Det skaper arbeidsplasser. Husk at noen har bygget båten ved verftet i Nederland. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg pleier å like båter som er designet lit annerledes, men her er det noe med linjene som kræsjer. Båtene til Wally er et godt eksempel på hvordan det kan gjøres. Kanskje kjenner noen igjen båten fra filmen "The Island". Og jeg ser ingen problem med at rike mennesker bruker penger på seg selv. Det skaper arbeidsplasser. Husk at noen har bygget båten ved verftet i Nederland. Om man ser borti ifra det moralske aspektet (som er langt mer subjektivt), så er det objektivt ikke det samme fordelingsmessig når rike bruker penger på luksus. Den samme summen brukt for å øke fattiges levekår ville også skapt arbeidsplasser. AtW 1 Lenke til kommentar
Rolfemann Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Elendig at forfatter av artikkelen ikke nevner at det er Philip Starck som har designet båten... Godt poeng. Starck er nå nevnt i saken. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Ikke bruk Apple Maps! 1 Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Elendig at forfatter av artikkelen ikke nevner at det er Philip Starck som har designet båten... Godt poeng. Starck er nå nevnt i saken. Jeg beklager tonen i kommentaren. Innlegget er moderert litt. 1 Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Det er den styggeste yachten jeg har sett noen gang Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jobs kastet seg altså inn i kampen mot Microsoft gründerne i yacht-kampen? Personlig synest jeg denne så forferdelig stygg ut. 1 Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg pleier å like båter som er designet lit annerledes, men her er det noe med linjene som kræsjer. Båtene til Wally er et godt eksempel på hvordan det kan gjøres. Kanskje kjenner noen igjen båten fra filmen "The Island". Og jeg ser ingen problem med at rike mennesker bruker penger på seg selv. Det skaper arbeidsplasser. Husk at noen har bygget båten ved verftet i Nederland. Det er det latterligste argumentet jeg har hørt. Båter som dette koster mange hundre millioner å lage. Kostnadene fra utvikling til produksjon kan ikke forsvares med at det skaffer arbeidsplasser. Det skaffer rett og slett for få arbeidsplasser til det. Forfatter bør nevne at det er Philip Starck som har designet båten... Det bør kanskje også nevnes at han burde holde seg unna båt design... Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Og jeg ser ingen problem med at rike mennesker bruker penger på seg selv. Det skaper arbeidsplasser. Husk at noen har bygget båten ved verftet i Nederland. Det er det latterligste argumentet jeg har hørt. Båter som dette koster mange hundre millioner å lage. Kostnadene fra utvikling til produksjon kan ikke forsvares med at det skaffer arbeidsplasser. Det skaffer rett og slett for få arbeidsplasser til det. Helt enig. Det er bedre at rikingene bygger en pengebinge og lar være å bruke pengene. De som bygde denne båten hadde nok hatt det bedre uten dette oppdraget. 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Har en følelse for litt for mange Apple kommentarer her og ikke kommentarer mot båten. Men har sett styggere båt (alt etter smak og behag), men savner bilder fra innsiden. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Og jeg ser ingen problem med at rike mennesker bruker penger på seg selv. Det skaper arbeidsplasser. Husk at noen har bygget båten ved verftet i Nederland. Det er det latterligste argumentet jeg har hørt. Båter som dette koster mange hundre millioner å lage. Kostnadene fra utvikling til produksjon kan ikke forsvares med at det skaffer arbeidsplasser. Det skaffer rett og slett for få arbeidsplasser til det. Helt enig. Det er bedre at rikingene bygger en pengebinge og lar være å bruke pengene. De som bygde denne båten hadde nok hatt det bedre uten dette oppdraget. Oi, sarkasme. Imponerende. Poenget mitt var at det finnes et vel av ting her i verden som ville skapt langt flere arbeidsplasser for den samme summen. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Akterspeilet: Fra broen, der ikke mindre enn syv 27" iMacer på rekke og rad gir oversikt over det meste som trengs for å styre skuta: Endret 30. oktober 2012 av Newton 1 Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hvis den bruker Apple maps så går det ikke lang tid før den går på et skjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg