Kurt Lekanger Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Nå forlater iOS-sjefen Apple. Skal ha nektet å be om unnskyldning for dårlige kart Lenke til kommentar
MathiasOki Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Heter han ikke Jonathan Ive, ikke Jony Ive? Lenke til kommentar
stalegjelsten Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jo, men han blir kreditert som Jony i alle videoer og på Apples nettsider, så det er naturlig å kalle ham Jony. F.eks kalte man aldri Steve Jobs for Steven. Å kvitte seg med mannen som har hatt ansvaret for utviklingen av iOS er gigantisk. Forstall skal visstnok vært en pådriver for «Skeumorphic design» (programvare som imiterer ekte materialer), skal bli spennende å se om Ive og Federighi klarer å gjøre de grepene som trengs for at iOS skal bli konkurransedyktig igjen. 1 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 iOS er konkurransedyktig. Kjedelig er det dog, og lite personalisert. 4 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Kanskje det ikke er så dumt? Personlig synes jeg ios har stagnert litt de siste årene. AtW 2 Lenke til kommentar
Revox Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Kanskje det ikke er så dumt? Personlig synes jeg ios har stagnert litt de siste årene.AtW If it works. Don't fix it. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg ATWindsor Skrevet 30. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 30. oktober 2012 Kanskje det ikke er så dumt? Personlig synes jeg ios har stagnert litt de siste årene.AtW If it works. Don't fix it. Nokia 3210 virket også helt fint. AtW 13 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Kanskje det ikke er så dumt? Personlig synes jeg ios har stagnert litt de siste årene. De har vel tro på at det var ferdig perfeksjonert ved første lansering og dermed umulig å forbedre. Hadde han beklaget dårlige kart ville det jo vært en innrømmelse av at de ikke var perfekte og sånt kan han vel ikke ha noe av? Jeg vil nå heller kalle det arrogant behandling av kundene. Endret 30. oktober 2012 av Simen1 4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Dette er godt nytt. Skal bli spennende og se hvilke endringer vi får se de neste årene 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Skal ha nektet å be om unnskyldning for dårlige kart Sånn går det vel når arroganse er kjernen i et selskap, I guess they trained him too well.. 3 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 If it works. Don't fix it. Anti-produktiv holdning. 4 Lenke til kommentar
thfi Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Visst grunnen for at han slutter er fordi han ikke ville ha en unnskyldning fra Apple, så eh... Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Innbiller meg at han nektet å beklage fordi det ikke var han som tok beslutningen om å kaste ut Google Maps. Skjønner det godt dersom det er ledelsen i Apple som tok den beslutningen, og han fikk beskjed om å holde kjeft og levere det han blir bedt om å levere, altså egen kart-tjeneste. Han har gjort det beste ut av det, og nekter dermed å beklage for beslutninger tatt på øverste hold i Apple. Arven etter Jobs 6 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Det ligger sannsynligvis litt mer bak enn bare dårlige kart: «On the most basic level, Forstall's design philosophy doesn't fall perfectly in line with the rest of Apple. Where hardware guru Jony Ive sees sleek and simple lines, Forstall sees overly ornate virtual bookshelves, a ludicrously detailed digital notebook, and other skeuomorphic touches that were the trademark of the Steve Jobs era. In Cook's quest to make Apple his own, keeping Forstall around probably wasn't helping matters.» http://www.tuaw.com/...alls-departure/ Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Kanskje det ikke er så dumt? Personlig synes jeg ios har stagnert litt de siste årene. iOS stagnerte etter første lansering. Ikke at man skal forvente seg fullstendige omskrivinger mellom hver lansering, men det burde jo skje noe... 3 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) iOS er mil bak sine konkurrenter, så jeg håper virkelig vi ser noen store endringer snart. Endret 30. oktober 2012 av Coffey 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Det ligger sannsynligvis litt mer bak enn bare dårlige kart: «On the most basic level, Forstall's design philosophy doesn't fall perfectly in line with the rest of Apple. Where hardware guru Jony Ive sees sleek and simple lines, Forstall sees overly ornate virtual bookshelves, a ludicrously detailed digital notebook, and other skeuomorphic touches that were the trademark of the Steve Jobs era. In Cook's quest to make Apple his own, keeping Forstall around probably wasn't helping matters.» http://www.tuaw.com/...alls-departure/ Om det er riktig er det desto mer positivt. "skeumorphing" (aner ikke hva det heter på norsk), er over det jevne rimelig kjip design i mien øyne. Feks den grønnstygge "bokhylla" i ios. AtW 2 Lenke til kommentar
_mas Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 HAHA! Apple er noe forbanna drit. Dem brøt samarbeidet med Google, og vil at OS-sjefen skal ta ansvaret for noe noen andre bestemte. Ansvarsfraskrivelse. Skjønner Scott Forstall godt. Han burde søke jobb hos Google i steder. der behandler de ham sikkert 100x bedre. Fikk meg Samsung Note 2 idag og sier bare WOOOOOW!!!!!!!!!!!!! 720p oppløsning , 4-kjerner prosessor på 1,6Ghz og batteri på 3100mAh som varer dritlenge! Pris? per dags dato 700kr billigere enn iphone 5. Android FTW! apropo; http://www.amobil.no/artikler/dette-er-nytt-i-android-4-2/113970 3 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Om Apple er forbasnett drit kan vel diskuteres Men en sak er sikker det er så forbanet argotete at de tro de vet alt , at de har løsningen på alt Samtidig så blir veldig mange lurt til tro det samme Lenke til kommentar
Newton Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Men en sak er sikker det er så forbanet argotete at de tro de vet alt , at de har løsningen på alt Samtidig så blir veldig mange lurt til tro det samme Kun i din fantasi, Den andre elgen, kun i din fantasi. Folkene i Apple vet mye om hvordan man utvikler fordømt gode produkt og løsninger innenfor det de driver med - men at det sitter noen allvitende orakler i Apple, som vet og har løsningen på alt, det er det ingen som tror. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg