Vetikkeheltjeg Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hei. Jeg har en Samsung Galaxy 3S som jeg muligens må sende inn til reperasjon veldig snart, og har derfor behov for å ta backup av telefonen min. Jeg vil gjerne ta vare på kontakter, bilder, applikasjoner, innstillinger og det meste egentlig. Hvilken måte er best og mest pålitelig til å gjøre dette? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Kontaktene dine bør du synce med google-profilen din, da er de lagret i skyen. Det samme kan gjøres med bilder og Google+ Instant upload. Applikasjoner og innstillingene i de (savegames etc) må du ha root for å ta backup av dessverre. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg har backup av kontaktene mine både på google og telenor (mine kontakter), så det skal ikke være noe stort problem. Jeg orker ikke å begynne å styre med det, så får bare laste ned det jeg trenger på nytt. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå