Bill7 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) Jeg har et Gopro hero black 4 som helt plutselig sluttet å fungere. Jeg hadde det med meg på en telttur hvor det var ganske kaldt og hvor jeg bl.a. brukte det til en timelapse ute. Nå nekter den å lade. Batteriet er helt tomt. Jeg prøvde å nullstille hele kameraet, men det ga heller ingen effekt. Er det noe vits i å kjøpe et nytt batteri? Har lest om så mange lignende problemer at jeg begynner å lure på om det er noe feil med selve kameraet.. Endret 9. mars 2017 av Bill7 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Jeg vurderer å kjøpe GoPro Hero 5 Black, men vil gjerne like å se noen ubehandlede filmer og se hvordan de ser ut på LG's 4K OLED før jeg kjøper. Ligger det noen ubehandlede filmer på nett, eller er det noen som har noe med bra kvalitet å la meg prøve? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Hei. Har et gopro hero 3+ som ikke vil spille av video lenger mens det er tilkoblet pc med usb. Må ta ut minnekortet og sette det i minnekortleseren på pc for å spille av video. Noen som veit hva som er grunnen og mulig fix? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Dette er muligens besvart tidligere, men jeg har et spørsmål. Jeg har et GoPro Hero 5 Black kamera med nyeste firmware (2.0). Er det mulig å lade kameraet mens man filmer? Planen er å koble det til en batteribank med USB C kabelen som fulgte med og montere det på styret på motorsykkelen. Jeg har lest at noen mener dette ikke er mulig. Det funket med mitt gamle Hero 4 Silver, men vil det funke med Hero 5 Black? Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 (endret) Er det mulig å lade kameraet mens man filmer? Ser ut som du har begynt å filme litt MC.....spennende :-) Strøm på kamera er viktig, MEN se litt på total kapasitet....det avgjør alt. I utgangspunktet har du 100% på batteriet i kamera + 100% på batteriet i PowerBanken... Med USB-kabel trekker kamera strøm fra PowerBanken til PowerBanken er tom, så det interne batteriet til det er tomt....og PowerBanken kan lades mens det brukes på USB-uttaket på sykkelen..... Så...hva er behovet for å lade det bitte lille batteriet i kamerahuset når det alltid vil være full-ladet? Endret 12. april 2017 av flageborg Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Med Sony ActionCam og USB-kabel til PowerPack har jeg ubegrenset med strøm for MC-tur... Lenke til kommentar
sarahkd Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Hei Har glemt passordet når man skal logge seg i på nettet på gopro med mobil? Noen som kan hjelp meg med det? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Hei Har glemt passordet når man skal logge seg i på nettet på gopro med mobil? Noen som kan hjelp meg med det? "Resetting the WiFi password can be done via the camera's menu. All you need to do is go to your camera's settings, select “RESET CAM” and then “RESET WI-FI”. That's it! Now you can pair yourphone through the GoPro app with your camera the same way as you did it the first time." Lenke til kommentar
Jan_Reidar Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Hei Lurer litt på å kjøpe gopro hero 5 til bryllupsgave til oss selv Mest til bruk på bryllupsreise (mauritius)? Men er det brukanes til filming innendørs i bryllupet som i kirka og i lokalet? Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Bestilte Karma drone fra GoPro for en måneds tid + siden. Kjøpte den som kostet 6399,- I dag fikk jeg brev fra DHL om at jeg må betale dem over 2000 kr for toll / moms / avgift.Mener at dette har jeg sluppet tidligere når jeg har handlet fra GoPro, at moms er inkludert.Har noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Hvis den sendes fra utlandet, så må du nok betale moms og et fortollingsgebyr på den. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Det skulle være inkludert: https://gopro.com/help/articles/Block/Customer-Responsibility-for-Import-Duty-VAT-or-Other-Taxes-Outside-of-the-US Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 31. mai 2017 Del Skrevet 31. mai 2017 Det skulle være inkludert: https://gopro.com/help/articles/Block/Customer-Responsibility-for-Import-Duty-VAT-or-Other-Taxes-Outside-of-the-US Ja, står VAT omregnet til norske kr på faktura også. Sendt alt til DHL, venter på svar. Aldri fått en pakke fra DHL som det ikke har vært noe problemer med.. Lenke til kommentar
Odd F Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Hei til dere som har lang erfaring med GoPro. Jeg har en Hero 5 black og skal lage timelaps over LANG tid. Hvordan overfører jeg enklest filer fra kamera til PC UTEN å røre kamera? Lenke til kommentar
wampster Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Akkurat kjøpt meg et gopro 5 black. Hvor er det jeg kan kjøpe fester/Mounts/pods/stenger etc billig (og i ok kvalitet)? Noe sted fra utlandet man kan bestille fra? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Ebay til alt som ikke skal tåle ekstreme ting. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Ok. Skal sjekke det ut. Hvor stort minnekort bør man ha? Har et 32gb lexar 95mb/s (633x) Er det nok/ok, eller burde jeg gå til innkjøp av et til 32/64gig? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Jeg liker å ha 64GB men 32 holder til det meste. Spesielt hvis du er klar over hva og hvor mye du skal filme. Filmer du mye på "måfå" (altså gjerne mange minutter når du vet du egentlig bare blir å bruke noen sekunder) så går det fort. Er du ofte innom pc og tømmer kortet så holder 32 mye. Kommer an på hva du skal bruke det til. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Tja. Tenkte å filme endel surfing/vannsport/etc samt klatreturer/etc i sommer. Hvor lenge holder/hvor mange minutter kan man filme med 32gig ca? Kanskje jeg burde gå til innkjøp av et 32/64 gig til evt? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Kan man ikke filme mens Hero 5 Black er tilkoplet USB-lader? Går det evt med powerbank? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå