Jupiter78 Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Hvis disse er de samme modellene. hvorfor en slik forskjell i pris? http://www.elkjop.no/product/foto-og-video/actionkamera/GOPROHER4BLK/gopro-hero4-black-adventure-edition-actionkamera Inkludert i pakken:- HERO 4 Black actionkamera- Kamerahus vanntett ned til 40 m- Oppladbart batteri- Skeleton Backdoor- Kurvet, selvklebende feste- Flat, selvklebende feste- Feste med Quick Release-funksjon- 3-veis roterbar arm- USB-kabel http://www.netonnet.no/art/foto-og-video/actionkamera/gopro/gopro-hero4blackadventure/210487.8476/ Dette medfølger i esken: HERO4 Black Camera Standard Housing (40m waterproof) Skeleton Backdoor Rechargeable Battery Curved Adhesive Mount Flat Adhesive Mount Quick Release Buckles 3-Way Pivot Arm (Mounting Hardware) USB Cable ....... Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 15. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2015 Hvis disse er de samme modellene. hvorfor en slik forskjell i pris? http://www.elkjop.no/product/foto-og-video/actionkamera/GOPROHER4BLK/gopro-hero4-black-adventure-edition-actionkamera Inkludert i pakken: - HERO 4 Black actionkamera - Kamerahus vanntett ned til 40 m - Oppladbart batteri - Skeleton Backdoor - Kurvet, selvklebende feste - Flat, selvklebende feste - Feste med Quick Release-funksjon - 3-veis roterbar arm - USB-kabel http://www.netonnet.no/art/foto-og-video/actionkamera/gopro/gopro-hero4blackadventure/210487.8476/ Dette medfølger i esken: HERO4 Black Camera Standard Housing (40m waterproof) Skeleton Backdoor Rechargeable Battery Curved Adhesive Mount Flat Adhesive Mount Quick Release Buckles 3-Way Pivot Arm (Mounting Hardware) USB Cable ....... Stemmer at det er samme kamera med samme tilbehør ja...ser ut som elkjøp prøver å tene noen hundrelapper på å kalle det "adwenture edition". Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Hero3+ BE til 1500kr, lite brukt. Grei pris? Og er det samme batteri i 3+ som 3? Lenke til kommentar
Christoffereg Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Hero3+ BE til 1500kr, lite brukt. Grei pris? Og er det samme batteri i 3+ som 3? Det er en grei pris Endret 16. mars 2015 av LeftyLionFTW Lenke til kommentar
Captain Morgan Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Noen som tror 4'en snart synker litt i pris. Synes prisen for tiden er litt stiv, men er den kanskje verdt hver krone?Skal hovedsaklig brukes til time lapse og skikjøring Lenke til kommentar
malmis5 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Hei, jeg skal snart til egypt på snorkle og dykketur, i den forbindelse tenkte jeg å kjøpe et action kamera. Det virker so man må kjøpe så utrolig mye ekstra hele tiden. Jeg skal bruke det til å ta bilder og film på diverse ferier, terrengsykling, skikjøring og festing også.. hva anbefaler dere at jeg kjøper? trenger noe som er allsidig, synes det er dritfett med timelaps og slow motion funksjon Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 19. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2015 Hei, jeg skal snart til egypt på snorkle og dykketur, i den forbindelse tenkte jeg å kjøpe et action kamera. Det virker so man må kjøpe så utrolig mye ekstra hele tiden. Jeg skal bruke det til å ta bilder og film på diverse ferier, terrengsykling, skikjøring og festing også.. hva anbefaler dere at jeg kjøper? trenger noe som er allsidig, synes det er dritfett med timelaps og slow motion funksjon Personlig ville jeg gått for Gopro Hero 4 Black Edition, er vel det du får mest fps ut fra får tiden Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Noen som tror 4'en snart synker litt i pris. Synes prisen for tiden er litt stiv, men er den kanskje verdt hver krone? Skal hovedsaklig brukes til time lapse og skikjøring Prisen har vel nettopp økt med nesten 1000kr. Hovedsaklig pga krona vs dollaren. Tar nok noe tid før den går ned i pris, så fremt det ikke er noe tilbud rundt om kring. Lenke til kommentar
malmis5 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 (endret) Hei, jeg skal snart til egypt på snorkle og dykketur, i den forbindelse tenkte jeg å kjøpe et action kamera. Det virker so man må kjøpe så utrolig mye ekstra hele tiden. Jeg skal bruke det til å ta bilder og film på diverse ferier, terrengsykling, skikjøring og festing også.. hva anbefaler dere at jeg kjøper? trenger noe som er allsidig, synes det er dritfett med timelaps og slow motion funksjon Personlig ville jeg gått for Gopro Hero 4 Black Edition, er vel det du får mest fps ut fra får tiden Takk for tips hva trenger jeg evt av ekstra utstyr? Endret 19. mars 2015 av malmis5 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Chest mount funker bra til sykling og skikjøring.. Festing kan kanskje en monopod være saken? Enten teleskop eller en av de små (som også flyter?). Det er også fett om du monterer det foran på skituppen, da trenger du en av de flate mountsa med lim på. Lenke til kommentar
haavla Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Hei. Har et GoPro3. Vi opplever at når vi stopper opptaket så "fryser" kameraet seg og vi må ta ut batteriet for å starte på nytt. Har noen erfaringer eller tips om dette? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Hei. Har et GoPro3. Vi opplever at når vi stopper opptaket så "fryser" kameraet seg og vi må ta ut batteriet for å starte på nytt. Har noen erfaringer eller tips om dette? Sjekk at siste programvare er installert og formater minnekortet i kameraet. Hvis det ikke hjelper så prøv et annet minnekort. Mitt gjorde det samme av og til men ny programvare og formatering av kortet i kameraet fikset det. Lenke til kommentar
haavla Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Hei. Har et GoPro3. Vi opplever at når vi stopper opptaket så "fryser" kameraet seg og vi må ta ut batteriet for å starte på nytt. Har noen erfaringer eller tips om dette? Sjekk at siste programvare er installert og formater minnekortet i kameraet. Hvis det ikke hjelper så prøv et annet minnekort. Mitt gjorde det samme av og til men ny programvare og formatering av kortet i kameraet fikset det. Hei! Takk for tips, det funket Lenke til kommentar
AntonSte Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Hei! Har sett litt på The Frame til mitt Gopro Hero 4 Silver kamera. Jeg lurer på om dette gir veldig mye bedre lydkvalitet og om den er verdt de 350-400 kronene den koster. Har også sett på skeleton-huset til kameraet, hvilken ville dere valgt? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Ikke vits i å betale for mye for "The Frame".. Kjøpte mitt her, funka helt ypperlig! http://www.dx.com/s/Frame+gopro Lenke til kommentar
Captain Morgan Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Ser på hjemmesiden av GoPro at med en 64gb minnekort kan en ha opptak på ca. 3t med 1080p.Men hvordan blir det da når en stapper denne i PC'en?Blir ikke 64gb materiale mye å takle for en vanlig laptop? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Den deler opp klippene i mindre deler, så du slipper å prossesere én fil på 64Gb. Endret 22. mars 2015 av Hotel Papa 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Har GoPro 4 Black. Syns batteritiden er helt rævva, kan filme i 720p 60 fps ca 30 min før det er tomt. Er dette virkelig riktig, eller er det noe galt som bør reklameres på? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) Kameraet er forresten helt nytt, ikke hatt noe ladesykluser og de ca 30 min opptak er startet og stoppet (husker ikke eksakt) ca 15-20 ganger. Endret 23. mars 2015 av PerOpusen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå