Hotel Papa Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Den delen hvor han filmer fra flyet, er det timelapse eller video som er speeda opp? Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Noen som vil poste bilder tatt med kameraet? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Som jeg skrev, overkill med 64GB, kjøp 4 kort på 16GB heller, så om GoPro faller av, blir ødelagt, eller noe annet skulle skje, så mister du ikke 64GB med opptak men heller 16GB Kjøp 4 kort á 16GB med samme specs som det HornYkorN linket til Det er delte meninger der. Kortene er så små at det er mye større sjanse for at man mister et som ikke er i kameraet. MicroSD kontakten er også utrolig liten og skrøpelig så å bytte kort oftere enn nødvendig er ikke en veldig god ide. 1 Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Den siste firmwaren er kommet: http://gopro.com/update Nå fungerer både IOS og Android appene og noen tilfeller der kameraet låser seg er fikset. Lenke til kommentar
GoProSar Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Jeg kjøpte over nevnte 64gb kort, samt to av 32 gb. Er super fornøyd med begge to, opplever sjelden at det skjer feil med minnekortene.. men selvsagt kan jo skje.. Kjører hyppig backup av det som er på kortene. Hovedforskjellen jeg har merket var antall bilder i serieshots og hvor lenge jeg måtte vente med å ta neste serie.. Ps teknikkmagasinet har mye godt utstyr til gopro til en bra pris. Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Noen som vet om det er på gang en app til Windowsphone? Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 Det er delte meninger der. Kortene er så små at det er mye større sjanse for at man mister et som ikke er i kameraet. MicroSD kontakten er også utrolig liten og skrøpelig så å bytte kort oftere enn nødvendig er ikke en veldig god ide. Enig. Dessuten kommer det ann på eget bruk. Om du feks skal bruke kameraet til lange time-lapser, kan det hende 16 gb ikke rekker (selv om batteret ikke rekker lang tid heller, men det går fortere å skifte bare batteriet enn kort også) om du skal filme over lang tid. Og det er flere situasjoner det kan vere vanskelig å skifte minnekort, for eksempel når du står på ski/snowboard, kan det være kaldt, og du ønsker minst mulig kontakt med kameraet og minnekort pga vann og kulde. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Jeg kjøpte 64GB kortet... Gidder ikke å stresse med å ha med x-antall kort når jeg bruker kameraet. Ofte har jeg med bare kameraet og kanskje 2-3 ekstra batterier i en vanntett pose. Edit: Forresten noen som vet om en lader som kan lade flere Hero3 batterier samtidig? Gjerne en lader for Hero2 batterier også. Endret 14. desember 2012 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Den siste firmwaren er kommet: http://gopro.com/update Nå fungerer både IOS og Android appene og noen tilfeller der kameraet låser seg er fikset. Noen her med Hero3 BE og Android ? Jeg har oppdatert camera med siste firmware og får nå koblet til det trådløse nettverket med telefonen, MEN jeg får ikke "video preview" via App da er det hele litt meningsløst for min del! Las på et forum at appen skulle bli oppdatert i morgen (15.des) men det var ikke bekreftet fra noe som helst hold! Noen som får Live view/preview til å fungere via Android App ? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Ja jeg har testet på Android. Preview dukket ikke opp første gang jeg testet men når jeg startet appen på nytt så kom den. Relativt lite lag og høy oppdateringsfrekvens. Men ser ikke ut til å være tilgjengelig på alle kombinasjoner av oppløsninger og bildefrekvenser. Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Ja jeg har testet på Android. Preview dukket ikke opp første gang jeg testet men når jeg startet appen på nytt så kom den. Relativt lite lag og høy oppdateringsfrekvens. Men ser ikke ut til å være tilgjengelig på alle kombinasjoner av oppløsninger og bildefrekvenser. Har du riktig oppløsning og fps-valg via appen? Jeg har en liste som er veldig ulik det som kameraet har, minner om Hero2-settings Det har sikkert ikke noe å si, men hvilken telefon har du? (jeg har HTC One X) Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Jeg har Samsung Galaxy S II. Lista over oppløsninger og fps er tynn hos meg også, stopper på 1080p og ikke noe raskere enn 30 Hz. Preview virker ikke på alle mens det blir gjort opptak. Det kom en oppdatering til IOS appen og nå støtter den alle funksjonene til HERO 3 Black så da fikser det seg når Android appen får en oppdatering. Endret 14. desember 2012 av Kristallo 1 Lenke til kommentar
GoProSar Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Da er endelig oppdatering til gopro hero 3 black edition sluppet: link, og oppdatert app for ios. New firmware: info version":"1.1" firmware version":"HD3.03.02.00" wifi version":"3.4.2.9" wifi bootloader version":"0.2.2" wifi mac":"d89685yyyyy" camera type":"Hero3-Black Edition" Old: info version":"1.1" firmware version":"HD3.03.01.09" wifi version":"3.2.3.12" wifi bootloader version":"0.2.2" wifi mac":"d89685xxxxx" camera type":"Hero3-Black Edition" Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 Den delen hvor han filmer fra flyet, er det timelapse eller video som er speeda opp? https://vimeo.com/55157367 Vanskelig å si... men i det flyet skal til å lette, er jeg ganske sikker på at han filmer, siden det ville vært vanskelig å få bilder til å gå så smooth i en så lav hastighet. Så jeg regner med han har filmet hele. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Ok, skal ut og fly snart, så det hadde vært moro å prøvd. Er det noen som har prøvd iOS appen? Syns det er litt irriterende med delayen, er vel på 2-3 sek. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Jeg har prøvd begge appene og Android versjonen har mye mindre lag og er helt grei. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Finnes det vegglader til GoPro Hero 3 Black Edition? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Det begynner å komme noen, for eksempel: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00AAIPT76/ref=as_li_ss_tl?ie=UTF8&camp=1634&creative=19450&creativeASIN=B00AAIPT76&linkCode=as2&tag=unsponsocouk-21 Lenke til kommentar
johome Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Hvordan er kvaliteten på video , sammenliknet med Hero 2 som jeg har ? Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Enjoy Test: GoPro 3 og Sony HDR-AS15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå