Gå til innhold

Den store GoPro tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en lignende veske selv, og jeg får i alle fall plass til et monopod. Men vesken er litt liten, så det finnes ikke noe "eget rom" for sånne lange ting. Men det går greit å bare slenge den inni og tvinge igjen vesken. :)

Lenke til kommentar

Jeg har en lignende veske selv, og jeg får i alle fall plass til et monopod. Men vesken er litt liten, så det finnes ikke noe "eget rom" for sånne lange ting. Men det går greit å bare slenge den inni og tvinge igjen vesken. :)

Ok :) Da tror jeg nok at jeg går for denne. Takk for raskt svar :)

Lenke til kommentar

Jeg vil tro at selve GoPro festet er ganske hardt. En hjelm er jo laget for å absorbere energien ved å bli deformert. Når man fester en GoPro på hjelmen har man noe som er utrolig solid, så hvis hjelmen treffer bakken/steinen med goproen først blir all kraften på ett punkt istedenfor å bli spredd over hele hjelmen.

Edit:

Noen som har kjøpt en av de nye GoPro 4?

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar

Brukbart er det nok, men minnekort er noe det er greit å putte penger i spør du meg. Kjipt om du mister alt fra en ferie eller lignende fordi du kjipet på minnekort

Støtter denne.

Legg penger i noen gode kort og behandle de godt - så har du noen som varer lenge. Om det du skal filme ikke har noen stor verdi, kjøp billig..

Har mye dårlig erfaring med billig SD kort.

Edit:Leif.

Endret av Woods
Lenke til kommentar

Brukbart er det nok, men minnekort er noe det er greit å putte penger i spør du meg. Kjipt om du mister alt fra en ferie eller lignende fordi du kjipet på minnekort

Støtter denne.

Legg noen penger i noen gode godt og behandle de godt - så har du noen som varer lenge. Om det du skal filme ikke har noen stor verdi, kjøp billig..

Har mye dårlig erfaring med billig SD kort.

Enig.

Lenke til kommentar

Min erfaring med kjøp av en del minnekort fra eBay er at som regels er minnekortene der fra kjente merker til å stole på. Er ikke nødvendigvis så veldig mye å spare, men jeg har spart litt.

Står det SanDisk på minnekortet, så skal det som regels være det (gitt at selgeren har gode reviews). Minnekort i Norge er latterlig dyrt.

Noen som har tips til batteri-ladere til GoPro? Trenger igrunn både ekstra batterier og helst en Dual-battery charger. Småskeptisk på "unbranded" ladere, da slikt ofter har større risiko for å ta fyr.

edit: Dette er jo svinbillig. Gjør ikke noe om batteriene bare er feks 80% av et vanlig GoPro batteri i praksis.

MGj9UOX.jpg

Endret av uTukt
Lenke til kommentar

Hei! Eg har tenkt på å kjøpe gopro, men e litt usikker. Har tenkt på å bruke kamera til å filme rypejakt osv. E contour nokke bra og eller?

Kan nesten garantere det ikke vil bli noe særlig å se på. Små objekter er ikke veldig lett å se.

Spørs dog hvordan du har planlagt å filme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...