signii Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Dx.com er ikke så trege lenger. Jeg bestilte på mandag og fikk det i postkassen på lørdag Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 7. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2014 Noen som vet hvordan man setter på RAW innstillinger på stillbilder? I følge denne siden skal det være mulig, men har aldri sett denne innstillingen i kameraet. Er det protune? http://gopro.com/support/articles/hero3-white-balance-settings •Cam_Raw: Optimized color files. This setting is great for situations where you want to get the most unadjusted footage that you can. It's almost like taking a RAW picture with your DSLR - you get what the image sensor sees, and you can pull detail out of shadows or clouds in post-production. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Noen som vet om de selger batterilader på clasern eller et annet sted i området rundt Oslo? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Fotovideo har lader, hvis det er full krise så kan du kjøpe et ekstra kamera som lader. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Det blir nok litt drøyt med et eget kamera kun for lading, hehe. Og 500kr for org. lader gidder jeg ikke ikke betale. Får vel bli dx da. Noen som har en anbefaling derfra? Endret 14. juni 2014 av Hotel Papa Lenke til kommentar
koots Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Lades ikke greia bare med en mini-USB til kameraet? Kan man vel bare kjøpe en mini-USB (ikke mikro) kabel på dx eller hvasomhelst + en 240V adapter (eventuelt bruke den til mobilen eller lade fra PC) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Joda, men når man har en 4-5 batterier, så tar det litt for lang tid å lade ett om gangen. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Det blir nok litt drøyt med et eget kamera kun for lading, hehe. Og 500kr for org. lader gidder jeg ikke ikke betale. Får vel bli dx da. Noen som har en anbefaling derfra? Hvis du kjøper fra DX så ikke kjøp noe som kobles til 230V, det de har som kobles til USB er farlig nok som det er. De er billige av gode grunner. Kjøp to doble ladere for USB også to kvalitets USB ladere fra et annet sted. Hvis du vet du har USB porter som greier 1 A uten problemer så kan du koble de til PCen. Lenke til kommentar
Tangotare Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Hei! Noen som vet hva som har skjedd når jeg har lagt til film/bilder i trinn 1på programmet Goprostudio - men det ikke blir overført til trinn 2? Lurer også på hvordan jeg lagrer filmer jeg jobber med. Når jeg har (forsøkt å) lagre den får jeg beskjed om at filen ikke er lagret riktig når jeg skal hente den igjen, og det er helt tilfeldig om den kommer opp igjen eller ikke. Som regel får jeg den ikke opp igjen. Setter veldig stor pris på svar : ) Endret 15. juni 2014 av Tangotare Lenke til kommentar
Keevis Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Mitt kamera, hero3 black edition stopper å filme på 20 sek, av og til 14 og 15, hva kan jeg gjøre med dette!? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Bruke et bedre minnekort, evt passe på å formatere minnekortet i kameraet. Hvilket minnekort bruker du? Hint: microSD-kort via adapter funker heller dårlig... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 http://m.youtube.com/watch?v=QTNZ_q6WNys Gopro Black edition montert på hjelmen, banekjøring på Vålerbanen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 http://m.youtube.com/watch?v=QTNZ_q6WNys Gopro Black edition montert på hjelmen, banekjøring på Vålerbanen Gøy! Vurdert å prøve noe sånt? http://something.com.au/store/image/cache/data/Wearable%20Cams/accessories/MICV_stickover_gopro_side-500x500.jpg 1 Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 http://m.youtube.com/watch?v=QTNZ_q6WNys Gopro Black edition montert på hjelmen, banekjøring på Vålerbanen Gøy! Vurdert å prøve noe sånt? http://something.com.au/store/image/cache/data/Wearable%20Cams/accessories/MICV_stickover_gopro_side-500x500.jpg Jøss, sånn har jeg aldri sett før. Vet at det er mye vindstøy i videoen, og det ødelegger helt klart litt. Lyden er jo halve opplevelsen (selv om banekjøringa var sykt artig ) Skal sjekke litt rundt og mest sannsynlig bestille en sånn hvis det faktisk funker. Har også vurdert en mikrofon-mod, da jeg allerede har micro-usb -> aux (mic) overgang. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Den tar noe støy, men ikke alt. Tror en del vloggere på youtube har en ekstern mic som de legger i ytterlomma på en ryggsekk eller i en lomme på jakka? Men bruk av ekstern mic går vel på bekostning av vanntettheten på kameraet? 1 Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Den tar noe støy, men ikke alt. Tror en del vloggere på youtube har en ekstern mic som de legger i ytterlomma på en ryggsekk eller i en lomme på jakka? Men bruk av ekstern mic går vel på bekostning av vanntettheten på kameraet? Helt klart, blir ikke vanntett med ekstern mic. For min del vil jeg heller ha film i god-vær enn regn, så det å ha ett hus med hull til mic-adapter er ikke noe problem. Har sett en del videoklipp, og skal etterhvert ha tak i en slik liten ekstern en 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Litt enklere om man har det vanntett, så evt en ekstern mikrofon+opptaker utenpå. Legge lyd på i etterkant er jo ingen problem 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Var det ikke du som bestilte ekstra batterier og diverse ekstrautstyr fra dx? Har du fått prøvd noe av det, eventuelt dannet deg noen meninger rundt batteriene og laderen? Antifog og tripoden? Lenke til kommentar
Tangotare Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Noen som har erfaring med andre redigeringsprogram enn Gopro sitt? Har problemer med at filmene forsvinner fra del 1 til del 2 og lurer på om andre program er bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå