Bovollen Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg har ikke prøvd å feste gopro til selve hagla, men jeg har brukt chest mount på jakt, og er meget fornøgd med resultatet. Plasserer du kameraet i riktig vinkel får du akkuratt med deg hvor hagla sikter og hvor den treffer Et lite alternativ Det kan være en mulighet ja! Får se om jeg får kjøpt meg en chest mount, takk for svar! 1 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Prøvde med protune på i nattemørket på GoPro'n og festa den på fugln min og fløy avgårde. Resultatet blei ikkje så bra. Dette er eit screenshot fra filmen. Finnes det bedre settings for GoPro når man flyr i nattemørket / måneskinn eller er det rett og slett for mørkt for GoPro? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Lavere fps gir bedre bilder i dårlig lys så hvis du bruker 60 fps eller høyere så er det en del å hente. Det er også mulig å bytte objektivet men det er både dyrt og komplisert. Jeg tror standardobjektivet er f/2.8 og man får f/0.95 objektiver som passer. Det vil samle 8 ganger så mye lys men kan skape problemer når det er dagslys. Endret 17. januar 2014 av Kristallo Lenke til kommentar
Maahansen Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Hjelp! Hvordan får jeg koblet Gopro 3 black sammen med appen? Når jeg prøver å koble til i nettverksinnstillingene på ipaden så ber den om passord. Hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Passordet skal være goprohero hvis du ikke har forandret det. Du kan også bruke websiden for å oppdatere programvaren i kameraet til å angi et passord: http://gopro.com/support/product-update/register-camera Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 GoPro'n gjikk på ein aldri så liten smell her. Mulig og redde video fila den tok opp? Den er korrupt. Er det ikkje noke med at man setter sd kortet inni eit gopro 3 og skrur det på osv? Kamerat bare lyser når eg prøver å skru det på, så det er nok dødt. Skal man kjøpe GP H3 eller GP H3+ når man skal ha seg nytt kamera skal tru? Skulle nok ha klart meg uten displayet på kamera. Kan jo styre det med "pipelydene" og i værste fall app'n på tlf, men når det ikkje vil på så går jo ikkje det. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Det er som oftest mulig å redde en korrupt fil så lenge det ikke blir skrevet noe til kortet i ettertid, problemet er å finne korrekt programvare. Prøv å la kameraet ligge uten batteri en stund og se om det vil starte igjen da. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Jeg trenger litt hjelp. Har et hero 3 kamera. Filmet samboeren min i dag på ski. Når jeg kom hjem var noen sekunder av videoen normal også var det 10-15 sekunder med "hakking" akkurat som timelapse, også var videoen normal igjen i noen sekunder osv. Må ha kommet borti noen innstillinger. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Jeg trenger litt hjelp. Har et hero 3 kamera. Filmet samboeren min i dag på ski. Når jeg kom hjem var noen sekunder av videoen normal også var det 10-15 sekunder med "hakking" akkurat som timelapse, også var videoen normal igjen i noen sekunder osv. Må ha kommet borti noen innstillinger. Noen som kan hjelpe meg? Hm...høres ut som du har samme problemet jeg har erfart. Om så, er det ingen innstillinger du har tullet med. Det er rett og slett det at PCen din ikke takler den høge oppløsningen og store klippet. Prøv å spill av klippet med en annen PC eller kanskje bruk en annen avspiller. Evt kan du rendere klippet med et redigeringsprogram. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Spilte du av klippet fra kameraet, eller hadde du flytta filen over på maskinen? Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Jeg både flyttet klippet over og spilte det av fra kamera. Så etterpå at det er tatt opp i 4k. Kanskje det som gjør det? At filen er for stor til at maskinen klarer å spille den av smooth? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Ja, det er mange PCer og mediaspillere som hakker voldsomt på 4k. Bruk handbrake http://handbrake.fr/ eller lignende programvare til å lage en versjon i vanlig HD oppløsning. Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Tenker å kjøpe en GoPro 3+ til å lage noen dokumentariske timelapsevideoer. Spørsmål der: Blir timelapse'n lagret som bilde for bilde eller ferdig tygget til video? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Blir lagret som bilder. Kan stille inn på hvor ofte den skal knipse. Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Takk, da får jeg sette meg inn i Timelapsetråden og finne en passende metode å sy sammen bildene til video. :-) Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Noen som vet om jeg kan bruke min hero 3 som overvåkingskamera når jeg er bortreist? Lurer også på om det er noen som har brukt det som viltkamera? Sistnevnte må jo ha tilgang på strøm og et stort minnekort, eventuelt ha muligheten til å ta opp i loop? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Andre her som opplever at battery bacpac tømmer seg selv for batteri? Lar jeg det stå på kameraet, så tømmer det seg selv pluss det interne batteriet og hvis jeg tar det av så tømmer det seg selv. Kameraene kan ligge i månedsvis uten at batteriet tømmes.. Lenke til kommentar
Sl1ten Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Da jeg kjøpte batteri bacpac var den slik, så sendte inn til gopro, og fikk en i retur som er frisk. Men om den står koblet på kameraet tapper den seg selv. Endret 25. januar 2014 av Sl1ten Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Da jeg kjøpte batteri bacpac var den slik, så sendte inn til gopro, og fikk en i retur som er frisk. Men om den står koblet på kameraet tapper den seg selv. Kjøpte du direkte fra GoPro eller fra en norsk forhandler? Litt tiltak å sende den over dammen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå