Kristallo Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Noen som opplever at Cineform studios klikker når man skal lage en sakte film? Kan importere klippet å gå inn på advanced settings, men så fort jeg endrer settings og trykker ok, så krasjer hele driten.. Kan lage time lapse filmer uten problemer, men videoer klikker sideveis.. Har prøvd på to forskjellige datamaskiner, og reinstallert programmet 3-4 ganger Det er ganske vanlig at det krasjer på noen kombinasjoner av oppløsning, bildefrekvens og programinstillinger. Jeg har ikke funnet noen løsning bortsett fra å bruke et annet program. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hva anbefaler du? Helst noe som er tilnærmet like lett som cineform studio! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ang minnekort. Kjøp heller 32GB eller 16GB fremfor 64GB.. 64GB er bare tull.. Er man smart så kjøper man feks 3-4 16GB eller 2-3 32GB.. Går et SD kort i stykker (som det vil gjøre på et eller annet tidspunkt), så går iallefall ikke all videomaterialet tapt. Lettere å miste 3-4 små minnekort enn 1 som står i kameraet heile tida. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 GoPro 3 Black edition kameraet mitt har fått seg noken bra lufteturer i det siste. Filma i 2.7 oppløysing, enjoy! Sliter litt med jello effekt på noken av klippa mine, men det har vel med vibrasjon fra helikopteret å gjere. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Lettere å miste 3-4 små minnekort enn 1 som står i kameraet heile tida. Nei.. ikke om man har LITT selvkontroll.. ;p Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Edit: Cineform studio heter nå GoPro studio og nyeste versjon fungerer mye bedre hos meg. Det sliter litt med norske bokstaver i filnavn men ellers har jeg ikke funnet noen problemer. Hva anbefaler du? Helst noe som er tilnærmet like lett som cineform studio! Jeg bruker stort sett Sony Vegas og Handbrake. http://handbrake.fr/ Sliter litt med jello effekt på noken av klippa mine, men det har vel med vibrasjon fra helikopteret å gjere. For å få det perfekt så må du balansere både propellene og motorene. http://www.youtube.com/results?search_query=balance+quadcopter Endret 12. september 2013 av Kristallo Lenke til kommentar
arthon Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Et Kickstarter prosjekt for Gimbal stabilisering for GoPro kamera som noen her kanskje er interessert i. http://www.kickstarter.com/projects/48127572/easygimbal-an-advanced-gopro-3-camera-stabilizer Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Et Kickstarter prosjekt for Gimbal stabilisering for GoPro kamera som noen her kanskje er interessert i. http://www.kickstarter.com/projects/48127572/easygimbal-an-advanced-gopro-3-camera-stabilizer Det er det sykeste jeg noen gang har sett... Jeg håper de får produsert de der ASAP! Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Er forsåvidt ikke noe spesielt det der, utenom at de har fått printet ut et håndtak til gimbalen. Er flere produsenter som lager det samme til helikopter/multikopter, og det ser ut som at de bruker 3. parts kontroller kort for å gjøre jobben enklere for seg selv. Innebygd batteri i håndtaket er en nice touch, og jeg kunne sikkert brukt en sånn selv, men ikke til den prisen. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Et Kickstarter prosjekt for Gimbal stabilisering for GoPro kamera som noen her kanskje er interessert i. http://www.kickstarter.com/projects/48127572/easygimbal-an-advanced-gopro-3-camera-stabilizer Det er det sykeste jeg noen gang har sett... Jeg håper de får produsert de der ASAP! Jævla kul sak, men noe sier meg at den der er litt for dyr å ødelegge på fjellet etc... Gyrostabilisering er forsåvidt ikke en ny oppfinnelse Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Er forsåvidt ikke noe spesielt det der, utenom at de har fått printet ut et håndtak til gimbalen. Er flere produsenter som lager det samme til helikopter/multikopter, og det ser ut som at de bruker 3. parts kontroller kort for å gjøre jobben enklere for seg selv. Innebygd batteri i håndtaket er en nice touch, og jeg kunne sikkert brukt en sånn selv, men ikke til den prisen. Hvor så du pris? Lenke til kommentar
lain Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hvor så du pris? Prisen står på siden, hvor mye du må backe de med får å få et komplett sett. Pledge $599 or more Receive a complete EasyGimbal kit for the GoPro Hero 3, including a battery & charger. Thanks for your support! [Color: Black] Estimated delivery: Feb 2014 Add $25 USD to ship outside the US Så rundt 4600,- med moms og alt. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Prisen står på siden, hvor mye du må backe de med får å få et komplett sett. Så rundt 4600,- med moms og alt. Med andre ord; dyrt leketøy å ødelegge ved bruk av et action kamera Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Sliter litt med jello effekt på noken av klippa mine, men det har vel med vibrasjon fra helikopteret å gjere.Du kan minimere det ved å filme i 60 eller 120 FPS. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 AUch.....relativt stiv pris det ja Men tror dere ikke at det blir en litt rimeligere pris når produktet faktisk er lansert? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hero 3 + http://gizmodo.com/gopro-hero-3-hands-on-a-nice-bump-but-not-a-jump-1431861328 Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Litt skuffa. Hadde håpet på at de fokuserte på non fisheye linse og høyere 4k fps. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Lurer på om man kan bruke det nye batteriet i den gamle Hero3en.. Lenke til kommentar
crispy345 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Lurer på om man kan bruke det nye batteriet i den gamle Hero3en.. Aner ikke, men tror det er godt mulig da de bruker samme chassis OG noen lager fra før av 1200mAh batteri til Hero 3. Vurderte først å selge mitt Hero 3 BE, men tenkte meg litt om og tenker heller å fortsette å bruke BatteryBacPac, men kjøper en Wasabi 2-pack 1200mAh (150mAh mer enn standard batteri), da får jeg kanskje litt lengre tid. Jeg har dessuten ikke noe stort behov for sååå lang opptakstid uansett, da bruker jeg bare USB-kabel. Lenke til kommentar
caluto Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Super tråd dere har her, har lest gjennom mangfoldige sider, og funnet svar på mye! Jeg er i den situasjonen at jeg har kjøpt meg Gopro hero3 BE. Jeg er også for tiden uten egen pc, og skal kjøpe ny (bærbar), og da er det jo lurt å skaffe seg en pc som funker bra til film og redigering også. Jeg er på INGEN måte noe dataperson, så jeg vet lite hva jeg skal se etter, annet enn det butikkene anbefaler. (som såklart koster rundt 15000..) Jeg har ikke tenkt til å drive med dette på proft nivå, men mer som en hobby for å få filmene til å se bra ut. Dere har kanskje noen råd? Jeg har ikke tenkt å bruke mange mange tusen.. Hva anbefales av mac / Windows? Har en bekjent som skal selge sin MacBook pro fra 2010 for en rimelig pris. Er det for gammelt for å drive med redigering, HD etc?Hva med MacBook Air? Forresten, er redigeringsprogrammet fra GoPro's side gratis? Håper på svar Endret 4. oktober 2013 av CalutoA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå