CoalPX Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Prøv å bruk den andre USB-porten din. Haha, det funket med den andre USB porten Takk for hjelpen : )))) Endret 9. juli 2013 av SuperSmasherX1 Lenke til kommentar
CoalPX Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Har fått meg Gopro'en og venter på 64gb kortet. Skal bruke den til å ta opptak av sykkelritt og er da avhengig av at jeg ikke går tomt for strøm. Mitt spørsmål er hva som er opptakstiden med kameraet i 1080p 30/60fps før jeg går tomt for strøm? Kom gjerne med svaret for Protune på og Protune av om du vet det Om den ikke klarer å ta opptak mer enn 1 time og 30min så har jeg en batteripakke på 16'000mah jeg kan sette på sykkelen og lade den mens den brukes. Men vil helst slippe å styre med det. Takk på forhånd! Endret 14. juli 2013 av SuperSmasherX1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Tror ikke Protune har noe særlig å si på batteritiden, men jeg har det på uansett. En battery bacpac dobler batteritiden, så er nok lurt å ha med seg en sånn. Lenke til kommentar
CoalPX Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Tror ikke Protune har noe særlig å si på batteritiden, men jeg har det på uansett. En battery bacpac dobler batteritiden, så er nok lurt å ha med seg en sånn. Ok, men du vet ikke hva som er opptakstiden om jeg ikke har med noe batteripakke etc.? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Den er ca 1.5 timer som du sier. http://gopro.com/support/articles/hero3-battery-life Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Hvor stor forskjell er det egentlig på disse kameraene? Har lyst til å skaffe meg et Go Pro-kamera for bruk til roadracing, samt til min kommende tid i militæret. Ganske forskjellige ting, men spørsmålet er jo om det er nødvendig å gå for det absolutt beste. Ser jo at det koster en del mer for black-edition, og hvis det ikke er en ganske markant forskjell, så kan jeg jo heller bruke pengene på tilleggsutstyr i stedet (som jeg sikkert vil trenge). Lenke til kommentar
greenman Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Hero 3 White = Hero (1) med wifi Hero 3 Silver = Hero 2 med wifi Hero 3 Black = Ny brikke som er en del bedre enn de under, men alle tar greie filmer og bilder. For meg var ikke Black et vanskelig valg. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Endlig ein plass ser gopro'n kjem til sin rett! http://www.youtube.com/watch?v=gfQByHZxyDY Det kan bli fleire slike vidoer framover! 1 Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Endlig ein plass ser gopro'n kjem til sin rett! Det kan bli fleire slike vidoer framover! Stilig! Hvor kjøpte du quaden fra? Og hvor mye kostet den? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Noen som har fått til å bruke 32 GB minnekort med ExFAT? Kamera formaterer automatisk til FAT, og når jeg formaterer det via PC (både Mac og Windows) til ExFAT så får jeg bare opp feilmelding på kameraet (SD Err). Btw, prøvde å søke etter GoPro ExFAT på forumet, fikk null resultater ... Endret 23. juli 2013 av Jørnan Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Man skal formatere kortet i kamera, ikke i PC. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Men da formaterer den til FAT, som jeg ikke vil ha. Finner ingen valg for å formatere til ExFAT på kameraet. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Men da formaterer den til FAT, som jeg ikke vil ha. Finner ingen valg for å formatere til ExFAT på kameraet. Det formaterer bare med exFAT på 64 GB kort så kan hende du ikke kan bruke exFAT på mindre kort. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Kjipt. Ingen måter å formatere på som blir akseptert, bortsett fra med kamera? Irriterende å måtte kjøpe nytt minnekort på 64 GB når jeg nettopp har kjøpt et på 32 GB kun fordi GoPro skal lage (meningsløse) begrensninger ... Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Men da formaterer den til FAT, som jeg ikke vil ha. Finner ingen valg for å formatere til ExFAT på kameraet. Hva er gale med FAT da? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Kjipt. Ingen måter å formatere på som blir akseptert, bortsett fra med kamera? Irriterende å måtte kjøpe nytt minnekort på 64 GB når jeg nettopp har kjøpt et på 32 GB kun fordi GoPro skal lage (meningsløse) begrensninger ... Vil alltid anbefale å formatere kortet i kameraet - så er det minst sjanser for korrupte data. Og - hvorfor ikke bare bruke det formatet kameraet formaterer kortet til? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Med exFAT så er det ingen praktisk grense for filstørrelse sånn at man i teorien slipper å få filmen delt opp i flere filer. Men man kan alltids skjøte sammen filene tapsfritt på PCen. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Stilig! Hvor kjøpte du quaden fra? Og hvor mye kostet den? Kjøpte den fra Rcbutikken ( http://rcbutikken.no...24-ghz-rtf.aspx ) men du finner den på fleire norske webshops. http://elefun.no/p/prod.aspx?v=24176 blant anna. Kjøpte den der dei hadde den på lager! Ein anna video som gjer at du kanskje kjøper deg quad enda fortere. Morro å flyge! Morro å sitte på dataen på kvelden og redigere film/bilder fra dagens flight! http://www.youtube.com/watch?v=3sPKZ3b0AE8 Filma i 2.7k eller kva det no heiter! 1 Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 Kjøpte den fra Rcbutikken ( http://rcbutikken.no...24-ghz-rtf.aspx ) men du finner den på fleire norske webshops. http://elefun.no/p/prod.aspx?v=24176 blant anna. Kjøpte den der dei hadde den på lager! Ein anna video som gjer at du kanskje kjøper deg quad enda fortere. Morro å flyge! Morro å sitte på dataen på kvelden og redigere film/bilder fra dagens flight! Filma i 2.7k eller kva det no heiter! Straks penger havner i lommeboken må jeg ta å investere i en sånn! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Vil alltid anbefale å formatere kortet i kameraet - så er det minst sjanser for korrupte data. Og - hvorfor ikke bare bruke det formatet kameraet formaterer kortet til? Som nevnt ovenfor så setter det en grense på filstørrelse. I tillegg vil jeg gjerne kunne bruke minnekortet ellers, uten å måtte formatere hver gang. Veldig greit å kunne gjøre enkel redigering rett på minnekortet når man har en maskin med lite diskplass. Dessverre nekter min Mac å bruke disker som er FAT32. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå