Skipstrixy Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Satt i natt, savnet vinteren å hadde ikke noe å gjøre! Her er hva jeg kom opp med, pudder, Blådalen, Stranda, Vinter 2013! Enjoy! :-) 1 Lenke til kommentar
Miamaria Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 kameraet mitt ser ut til å leve sitt eget liv, av o til nekter det å skru seg på! fryktelig irriterende.. vurderer sterkt å bytte dette, har dog kjøpt det på nettet via apple. Sender jeg dem bare en email, eller hvordan fungerer dette? Det skal bare være å ta kontakt med dem. Det var knapt spørsmål om hva som feilet da mitt ble reklamert på (hos dem) - dette har de vært borti før og løst helt greit. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Satt i natt, savnet vinteren å hadde ikke noe å gjøre! Her er hva jeg kom opp med, pudder, Blådalen, Stranda, Vinter 2013! Enjoy! :-) Er det veldig bratt i blådalen? Tenkte jeg ville testen den de gangene jeg var på stranda, men mine telemark skills i løssnø er heller rustne Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Er det veldig bratt i blådalen? Tenkte jeg ville testen den de gangene jeg var på stranda, men mine telemark skills i løssnø er heller rustne Blådalen er bratt og fin... Jeg startet desverre litt for langt nede når jeg gjorde disse klippene Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Mitt andre forsøk på time-lapse. Hva synes dere? Husk å spill av i HD! http://www.youtube.com/watch?v=GpHTwI0-3gk Endret 27. mai 2013 av Bibow Lenke til kommentar
johanf Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Fint motiv, men jeg føler den er litt kort og litt for lite tid mellom hvert bilde. Man får liksom ikke inntrykk av at "tiden går" når det ser ut som normalfilm i doblle hastighet. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Hadde en som var dobbelt så lang, men det var så lite bevegelse så jeg droppet det. Litt synd at det var så få skyer. Men er helt enig med deg Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg også ville hatt det en del raskere...også kunne du gjerne lagt inn litt bevegelser, slik at det ikke blir så statisk bilde. Der var jo ikke så mange bevegelser i motivet akkuratt Dersom kameraet hadde bevegd seg feks fra venstre til høyre, hadde det fort blitt mer liv i filmen Lenke til kommentar
crispy345 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Halla! Fikk GoPro kameraet mitt rundt om i Januar, og etter om å ha bytta det en gang nå, er jeg ganske fornøyd.. Tar med en video jeg tok da det fortsatt var snø, kanskje ikke det beste, menmen.. http://www.youtube.com/watch?v=8Ujb4-EzViU Lenke til kommentar
greenman Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Tredje forsøk på timelapse. Ble ganske fornøyd med denne 1 Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Er det noen som har prøvd CineForm studio Pro? Eller noen andre som river seg i håret av hvor gruseelendig standard GoPro CineForm er? Til eksempel sitter jeg med et par klipp i 4K som jeg skal lage timelapse av... Når man bare har den "bryeteren" å forholde seg til er det jo plett umulig å lage like adjustments på alle lagene! Hvorfor i helsvette er det ikke en "sync"-knapp? Eller muligheten til å stille alle valgene fra en skala på 1-100? Eller WB fra 3000-12000? Klikker helt på CineForm jeg, er jo rett og slett ubrukelig. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Bruk Lightroom. Er milevis bedre! 2 Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Bruk Lightroom. Er milevis bedre! ...kan jeg virkelig bruke LR til dette? Bruker jo LR ca daglig til foto, men har en eldre utgave, 3.6... Tenkte å oppgradere til LR5 i sommer. Det hadde jo vært en dream come true å få bruke LR til å behandle ProTune-videoen min! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Hvis du bruker timelapse funksjonen på goproen så kan du bruke LR, men tror ikke det går hvis du filmer. Finnes noen fine user templates som gjør at du kan eksportere bildeserien som timelapse med forskjellig oppløsning og FPS. Lenke til kommentar
Larsrocko Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Hallo Kjøpte meg Hero 3 BE for ca en mnd siden. Har ikke oppgradert sotwaren enda. Annbefales dette? Funker jo slik det kom i esken og. Sliter litt med å redigere timelaps filmene jeg lager, prøvd med sony vegas og adobe premiere elements. Skjønner lite av dem. Noen tips? Hjelp? Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Om alt fungerer, trenger du ikke oppdatere softwaren, jeg har valgt å vente med siste firmwaren på mine 2, da de begge gjør opptak, timelapse m.m sånn de skal. For timelapse brukte jeg http://gromada.com/videomach/ da jeg følte denne gjorde nytten. Denne er ganske basic, så du vil ikke kunne legge til en masse effekter og dill. 1 Lenke til kommentar
GoProSar Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Fant en bra side på nettet som holder oversikt over "issues" med gjeldene firmware fra GoPro. http://www.gethypoxic.com/reviews-tests-hacks/camera-insights/100-gopro-hero3-issues-list.html Fant noen nye tips der som jeg ikke kjente til fra før av Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Er det bare jeg som har problemer med at gopro kameraer slår seg på mens de ligger i lommen/ryggsekken? Jeg begynner å bli ganske lei av å ta med meg kameraet, og i det jeg skal bruke det, er batteriet helt flatt. Finnes det ikke noen sikringer elns for å ikke få kameraet til å slå seg selv på? :S Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Pleier å ha mitt i en ganske liten sykkelsekk, aldri opplevd at det slår seg på mens det ligger der. Du har ikke WiFi på eller fjernkontroll liggende som starter det da? Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Pleier å ha mitt i en ganske liten sykkelsekk, aldri opplevd at det slår seg på mens det ligger der. Du har ikke WiFi på eller fjernkontroll liggende som starter det da? hm... Neei har faktisk ikke brukt fjernkontrollen enda. Og wifi sparer jeg meg for til jeg får kjøpt meg battery bacpac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå