Gå til innhold

Den store GoPro tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kameraet mitt ser ut til å leve sitt eget liv, av o til nekter det å skru seg på! fryktelig irriterende.. vurderer sterkt å bytte dette, har dog kjøpt det på nettet via apple. Sender jeg dem bare en email, eller hvordan fungerer dette?

Det skal bare være å ta kontakt med dem. Det var knapt spørsmål om hva som feilet da mitt ble reklamert på (hos dem) - dette har de vært borti før og løst helt greit.

Lenke til kommentar

Satt i natt, savnet vinteren å hadde ikke noe å gjøre!

Her er hva jeg kom opp med, pudder, Blådalen, Stranda, Vinter 2013!

Enjoy! :-)

Er det veldig bratt i blådalen? Tenkte jeg ville testen den de gangene jeg var på stranda, men mine telemark skills i løssnø er heller rustne :p

Lenke til kommentar

Jeg også ville hatt det en del raskere...også kunne du gjerne lagt inn litt bevegelser, slik at det ikke blir så statisk bilde. Der var jo ikke så mange bevegelser i motivet akkuratt ;) Dersom kameraet hadde bevegd seg feks fra venstre til høyre, hadde det fort blitt mer liv i filmen :)

Lenke til kommentar

Er det noen som har prøvd CineForm studio Pro? Eller noen andre som river seg i håret av hvor gruseelendig standard GoPro CineForm er? Til eksempel sitter jeg med et par klipp i 4K som jeg skal lage timelapse av... Når man bare har den "bryeteren" å forholde seg til er det jo plett umulig å lage like adjustments på alle lagene! Hvorfor i helsvette er det ikke en "sync"-knapp? Eller muligheten til å stille alle valgene fra en skala på 1-100? Eller WB fra 3000-12000? Klikker helt på CineForm jeg, er jo rett og slett ubrukelig.

Lenke til kommentar

Bruk Lightroom. Er milevis bedre!

...kan jeg virkelig bruke LR til dette? Bruker jo LR ca daglig til foto, men har en eldre utgave, 3.6... Tenkte å oppgradere til LR5 i sommer. Det hadde jo vært en dream come true å få bruke LR til å behandle ProTune-videoen min!

Lenke til kommentar

Hallo

Kjøpte meg Hero 3 BE for ca en mnd siden. Har ikke oppgradert sotwaren enda. Annbefales dette? Funker jo slik det kom i esken og.

Sliter litt med å redigere timelaps filmene jeg lager, prøvd med sony vegas og adobe premiere elements. Skjønner lite av dem. Noen tips? Hjelp?

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har problemer med at gopro kameraer slår seg på mens de ligger i lommen/ryggsekken? Jeg begynner å bli ganske lei av å ta med meg kameraet, og i det jeg skal bruke det, er batteriet helt flatt. Finnes det ikke noen sikringer elns for å ikke få kameraet til å slå seg selv på? :S

Lenke til kommentar

Pleier å ha mitt i en ganske liten sykkelsekk, aldri opplevd at det slår seg på mens det ligger der. Du har ikke WiFi på eller fjernkontroll liggende som starter det da?

hm...

Neei har faktisk ikke brukt fjernkontrollen enda. Og wifi sparer jeg meg for til jeg får kjøpt meg battery bacpac.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...