Hotel Papa Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Mitt ligger på postkontoret Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Mitt ligger på postkontoret Du jukset vel du og gikk for den på finn :-) Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Yay! Apple sendte min ut idag faktisk!!! 12. desember skal den være i hånden min Endret 30. november 2012 av Spenul Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Merkelig greier dette. I går fikk jeg beskjed om at min leveranse var utsatt i 3 uker, i dag fikk jeg beskjed om at pakken var på vei. Fikk pakkesporing og beskjed om at den skulle komme til meg 6 Desember. Ikke noe bedre enn dette. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Alt for å ha litt tålmodighet Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Bestillte selv GoPro på onsdag, fikk epost idag om at det var sent, selvom det sto at forventet levering var 3 Januar xD We expect your order to be delivered to your shipping address on or before 07/12/2012. Endret 30. november 2012 av Merko. Lenke til kommentar
griffin95 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg har også fått bekreftelse i dag på at: We expect your order to be delivered to your shipping address on or before 07/12/2012, som var be stilt den 22.november. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Bestilte 27. nov og fikk også 3-4 ukers leveringstid. Fikk i dag beskjed om at den var sendt og ventet levert 4. des! God nyhet! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hvilken minnebrikke kommer dere til å bruke i kameraet? Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hvilken minnebrikke kommer dere til å bruke i kameraet? Jeg kjøpte enkelt og greit dette hos Apple når jeg bestillte kamera. Har ikke noe kjennskap til dette, men det skulle vel holde til å teste det ut. http://store.apple.com/no/product/H8288ZM/A/integral-16gb-microsdhc-class-10-memory-card-and-adapter Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Må nok gå til anskaffelse av 32GB kort. 16GB blir sannsynligvis noe lite for mitt bruk. Man bruker jo egentlig dobbelt så mye lagring nå enn man gjorde på forige generasjon (mtp dobbel bps) Class 6 burde i teorien være godt nok, aner ikke men går ut ifra om man skal filme 720p med 120fps eller 2.8k, så krever det mer båndbredde, kanskje bare finne et Class 10 istedet, så er man på den sikre siden "Forventet leveringsdato 05 Dec 2012" Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 ALT er sykt dyrt i Norge. Irrelevant kommentar, I know, men måtte få det ut! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 ALT er sykt dyrt i Norge. Irrelevant kommentar, I know, men måtte få det ut! På en annen side, så har man det veldig greit her også 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 På en annen side, så har man det veldig greit her også DET er det ingen tvil om Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Må nok gå til anskaffelse av 32GB kort. 16GB blir sannsynligvis noe lite for mitt bruk. Man bruker jo egentlig dobbelt så mye lagring nå enn man gjorde på forige generasjon (mtp dobbel bps) Class 6 burde i teorien være godt nok, aner ikke men går ut ifra om man skal filme 720p med 120fps eller 2.8k, så krever det mer båndbredde, kanskje bare finne et Class 10 istedet, så er man på den sikre siden "Forventet leveringsdato 05 Dec 2012" Kjører class 10 i Hero 2 som jeg har fra før, så det er nok det jeg kjøper til 3ern også. Men hvilket merke og type kort? Sandisk har jo disse "ultra" og "extreme" kortene, men det koster jo fort litt monehs hvis man skal ha 32 gig.. Edit: kan admin eller trådstarter få døpt om tråden? Er vel ikke vits i å lage en ny Hero3 tråd? Endret 2. desember 2012 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Kjører class 10 i Hero 2 som jeg har fra før, så det er nok det jeg kjøper til 3ern også. Men hvilket merke og type kort? Sandisk har jo disse "ultra" og "extreme" kortene, men det koster jo fort litt monehs hvis man skal ha 32 gig.. Forskjellen er skrive\lese hastigheten. Noen har feks 30mb\s, mens andre kan ha 60 eller 90mb\s. GoPro Hero 3 skriver mye mer data enn GoPro 2 (dobbelt så mye i vanlig og full HD), så da bør man ha ganske mye båndbredde på kortene. 16GB blir jo spist opp så fort mtp filstørrelsene, så tror det blir i det minste laget.. blir jo nesten som et 8gb kort med GoPro 2.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Så hvilket kort foreslår du da? Endret 2. desember 2012 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Sandisk eller Lexar, Class 10 eller raskere. Class 10 holder til filming men noen typer timelapse trenger et seriøst raskt kort, 10 bilder i sekundet med 12 millioner piksler pr bilde blir veldig mye data. Det hjelper også med et raskt kort når du skal overføre til PCen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 GoPro 3 kan vel ta opptil 30bps med 12mp. Godt mulig GoProet har et buffer eller noe slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå