Hotel Papa Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Ser ikke dum ut den der.. Lain, hva bruker du til å oppbevare kamera og utstyr når du transporterer det? Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg bruker bare en liten bag, lik denne i litt mer nøytral farge. http://dx.com/p/vintage-multi-pocket-nylon-cloth-handbag-messenger-waist-bag-for-camera-woodland-camouflage-58586 Jeg har vurdert hardplastkoffert osv, men fant ut at om jeg beskytter linsen, så kan jeg få plass til hus + kamera i sidelommen, enten hver for seg, da jeg har skumplast som kamera kan passe i, eller alt i et. Også har jeg bare alt av småting, fester, ledd, skruer, the frame osv i midtlommen. Ekstra Batteri og lader i endelommene. Kanskje ikke den mest elegante måten å gjøre det på, men det tar veldig liten plass, kan enkelt hektes på andre sekker eller utstyr, og jeg slipper enda en stor plast koffert. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Noen som vet om jeg kan bruke Creative AC adapter til å lade GoPro 3 kameraet ? Output er 5V 1000mA. Både Mp3 spilleren og GoPro kan jo lades igjennom USB porten. Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Ja, det er ikke noe problem å lade med den veggladeren. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Ja, det er ikke noe problem å lade med den veggladeren. Takk, det fungerer (hvertfall så langt) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Kort sagt, lite info angående bug fix m.m., men skal fikse litt freezups ut ifra hva folk sier, men bugger med wifi kontrolleren. Tror jeg avventer, da jeg ikke har problem med at det låser seg per i dag. Om alt fungerer fint, bør du ikke gjøre noe nei.. "If it aint broken, don't fix it" Flere som har hatt problemer med at kameraet stopper opp etter X sekunder\minutter, da hjalp det for dem med firmware oppdatering. Men utover det så er det ikke mye nytt, tror jeg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Sliter litt med at kameraet filmer i 5 sekunder før det stopper, spesielt i ProTune. Men hvis jeg da starter å filmer igjen, så filmer det til det er tomt for strøm. Kanskje prøve nye oppdateringen da? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Sliter litt med at kameraet filmer i 5 sekunder før det stopper, spesielt i ProTune. Men hvis jeg da starter å filmer igjen, så filmer det til det er tomt for strøm. Kanskje prøve nye oppdateringen da? Stopper det sånn at du må ta ut batteriet? Hvis det låser seg helt sånn at du må ta ut batteriet så er det mulig ny firmware hjelper. Prøv uansett å formater minnekortet i kameraet, det hjalp for meg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Nei, det har bare skjedd et par ganger. Begynner å filme, hører fire pip også kan jeg bare starte å filme igjen. Skal teste med oppdatering og formatering til helgen. Da er det slik at jeg burde formatere via kameraet? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Jeg hadde et par tilfeller av heng da jeg i starten da jeg bruket et 32gb kort som jeg egentlig hadde i min telefon og var formatert for dette. (Sandisk class 10). Da jeg endelig fikk somlet meg til å kjøpe et nytt 64gb kort (Kingston class 10), prøvde jeg formatere via kameraet men det ble bare rot og "sd err". Formaterte det deretter i kortleser i PC til FatEX og da fungerte det som en kule. Ikke hatt problemer med låsing siden. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Nei, det har bare skjedd et par ganger. Begynner å filme, hører fire pip også kan jeg bare starte å filme igjen. Skal teste med oppdatering og formatering til helgen. Da er det slik at jeg burde formatere via kameraet? Ja, har ikke hatt noen problemer med at det stopper opp etter at jeg formaterte i kameraet. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Er det noe problem å lade go pro med 10w ipad lader? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 God kveld! Har kjøpt meg black edition som kommer om noen dager. Første gopro. Hvilke redigerings-program bruker dere? Ser etter noe enkelt men likevel bra. Noe ala Lightroom for bilder. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Er det noe problem å lade go pro med 10w ipad lader? Det kan godt hende det virker, det må du teste for å finne ut, mitt kamera virker ikke på alle ladere. Det er ikke noe problem å prøve det ut, enten virker det eller så virker det ikke. God kveld! Har kjøpt meg black edition som kommer om noen dager. Første gopro. Hvilke redigerings-program bruker dere? Ser etter noe enkelt men likevel bra. Noe ala Lightroom for bilder. Desverre så er det mye vanskeligere å redigere film enn å redigere bilder. GoPro har et enkelt og gratis som heter CineForm som kan brukes i noen tilfeller. Noen bruker Sony Vegas, andre bruker Adobe Premiere mens noen bruker forskjellige verktøy for tapsfri redigering. Du vil få forskjellig svar alt etter hvem du spør. 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Dere som bruker det til time lapse og bilder, bruker dere tripod eller? Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Dere som bruker det til time lapse og bilder, bruker dere tripod eller? Jeg har ikke brukt det i alle fall. TIl time lapse er jeg glad i froskeperspektivet man kan få av å sette kameraet på bakken Lenke til kommentar
greenman Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Tåler kameraet noe særlig eller burde jeg bruke vanntetthuset ved for eksempel en time lapse? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Såfremt det ikke regner eller snør, så trenger du ikke å bruke huset når du tar timelapse. Dog tåler det betraktelig mer med huset enn uten. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Dere som bruker det til time lapse og bilder, bruker dere tripod eller? Pleier bruke huset, tripod festet og en liten mini tripod. Står litt stødigere og lar seg justere noe mer enn om man bare setter det på hylle, kant eller lignende. Pleier ta timelapsebilder i 7 eller 5mp da jeg da får plass til flere bilder (skal jo uansett "krympes" til en 1080p-fil) og er litt lettere (raskere) å få prosessert i CineForm. Endret 16. april 2013 av Misantropen Lenke til kommentar
greenman Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Det var det jeg også tenkte. Har kjøpt meg en sånn: Får kameraet forhåpentligvis i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå