J-A-E Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Hvor kjøper man naked frame og ekstra house case, billigst?? Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 http://www.dustinhome.no/product/5010657333/gopro-naked-frame-hero3/#intcmp=searchProvider_SiteSeeker Billigste stedet jeg fant the frame. Kan muligens finne den billigere på f.eks ebay, men du er da avhengig av å få skrevet ned verdien for å hindre moms + avgift. Det som gjorde at jeg kjøpte ifra dustin. Ekstra hus sliter med samme problemet, du kan spare 100-200 spenn ifra utlandet, men om den blir stoppet i tollen, kan du fort ende opp med å betale samme eller mer som norsk pris. GoPro HERO3 Replacement Housing ligger på 600 spenn på f.eks komplett. Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Fryktelig prisoppgang på den naked frame, jeg bestilte den hos dustin i Desember , men fikk den denne uken. Prisen jeg betalte var jo pene 129 Kroner, som må sies å være en del hyggeligere enn de 319 de vil ha i dag. Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Må nesten ha vært feilpriset eller no. Ser prisene på nett generelt er ifra det området og oppover. Selv ifra utlandet koster den nesten mer enn det smaker. Lenke til kommentar
J-A-E Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Elefun.no har naked frame til 299,- Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg kjøpte akkurat 1 til av denne. http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649 Fikk min første her tidligere i uken, var skeptisk til kvalitet m.m. med tanke på pris, men den ser bra ut, og fungerer helt topp. Hmmm, hvordan er disse laderne? Det er ingen fare for at man overlader batteriet? Finnes det ikke skeleton frame da? Ønsker å beskytte linsen... Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Det har jeg ikke testet, men regner da med at den slutter å lade når den skal, er indikator for det i det minste. I verste fall får jeg kjøpe nytt batteri på ebay til 150 spenn. Det er ymse linsebeskyttelser å få kjøpt, jeg har ikke funnet en jeg stoler på til hero3 enda, dvs, fant en, men den driver de å redesigner, da den ikke helt fungerte som ønskelig. De har fjernet den ifra webshopen ser jeg nå, men er ca tilsvarende denne. http://www.getfpv.com/layerlens.html Lenke til kommentar
J-A-E Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Da kommer det ny fjernkontroll fra Gopro, så da får jeg håpe den funker Lenke til kommentar
Hans-Carlos Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 bestiller black'en i helga! regner med jeg er good to go med standard-pakka pluss et minnekort? peiser vel på med mer ekstrautstyr etterhvert som jeg blir mer dreven og krever mer av utstyr! kan snuttene redigeres i iMovie på mac? og hvor er det best å bestille fra? noen med erfaringer fra div nettsider? Lenke til kommentar
J-A-E Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 IMovie funker knall Jeg kjøpte fra store.apple.com/no billigst og alt gikk kjapt å fint Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Bestilte selv først på Apple til rundt 3200, det gikk i stykker etter 3dager (blir reparert av gopro under garanti). Kjøpte et annet fra kina for 1300,- (uten ekstrautstyr). Det fungerer veldig greit. Men du kan bruke så si alle videoredigeringsprogrammer. Vanlige filmformater Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Det skal nevnes, at grunnen til at Apple sin er så mye billiger er fordi det mangler Motorsport-accessoriet. Lenke til kommentar
Sl1ten Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Ikke akkurat...ikke noe motorsport edition den elefun selger til 3995 og komplett...men er jo derimot 4495 på komplett vertfall...for motorsport edition...skal jaggu få kjøpt opptil flere sugekoppfester i tillegg til kamera fra apple, og fortsatt komme billigere ut av det enn en motorsport edition her til lands Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Det skal nevnes, at grunnen til at Apple sin er så mye billiger er fordi det mangler Motorsport-accessoriet. Det er vel Adventure pakken de har solgt? Samme som Komplett, som forøvrig selger sin til 3990,- og VPG som selger den til 4498,- Lenke til kommentar
strawberryjuice Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 hvor lang batterilevetid har black edition? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Se her: http://goprouser.freeforums.org/gopro-hd-hero-1-2-3-battery-life-tests-t8062.html 1 Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 hvor lang batterilevetid har black edition? Uten battery pacpac, helt forferdelig dårlig. Får vel brukt det i 1- 1.5 timer før det slokner :S 1 Lenke til kommentar
Rabbern Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Hvor langt opptak får jeg på 1gb? 720p 30fps. Lenke til kommentar
strawberryjuice Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 hvilken oppløsning og FPS bør jeg ha når jeg filmer eller tar bilder med black edition? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) hvilken oppløsning og FPS bør jeg ha når jeg filmer eller tar bilder med black edition? Det kommer helt an på hva du filmer, og hva du vil oppnå med filmen. Til vanlig bruk, så kan du feks fint filme i 1080p med 60bps Men om du vil ha slowmotion effekt, så bør du feks filme i 720p med 120bps. Om du da eksporterer filmen med feks 25, eller 30bps, så kan du feks senke hastigheten på filmen med opp til 4 ganger. Du kan også ta opptak i 240bps, men ganske crap kvalitet, bør helst brukes som eksperiment, ikke til ordentlig filming Endret 16. februar 2013 av Merko. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå