Gå til innhold

Den store GoPro tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som det blir Hedmarktoppen folkhøgskole på meg neste år. X-sport linja for den som lurer. Jeg vurdere å kjøpe et GoPro kamera av typen HD Hero 3, men hvilken type pakke burde jeg kjøpe?

Aktiviteter på X-Sport:

- Longboard og Skateboard

- Klatring

- Ski og Snowboard

- SnowKiting

- Surfing

- Akrobatikk

- Tricking og Free Running

- Slakkline

- Lek

- og mer action!

På forhånd takk for svar! :)

Endret av Hafti
Lenke til kommentar

Ser ut som det blir Hedmarktoppen folkhøgskole på meg neste år. X-sport linja for den som lurer. Jeg vurdere å kjøpe et GoPro kamera av typen HD Hero 3, men hvilken type pakke burde jeg kjøpe?

Aktiviteter på X-Sport:

- Longboard og Skateboard

- Klatring

- Ski og Snowboard

- SnowKiting

- Surfing

- Akrobatikk

- Tricking og Free Running

- Slakkline

- Lek

- og mer action!

På forhånd takk for svar! :)

Kommer helt an på hva du er ute etter. Er du kunn ute etter et kamera som tar opptak i full HD, så er GoPro Hero 3 White Edition godt nok for ditt bruk.

Men skal du over på litt avanserte ting som redigering osv, så bør du kikke på Black Edition. Da kan du lage slowmotion effekter mye bedre.

vcoith.jpg

GoPro Black Edition er en del dyrere som du ser..

Har du en smartlf (iphone\ipad\android-bassert) så kan du styre kameraet + instillingene om du velger GoPro 3 BE, som kan være veldig nyttig..

Lenke til kommentar

Kommer helt an på hva du er ute etter. Er du kunn ute etter et kamera som tar opptak i full HD, så er GoPro Hero 3 White Edition godt nok for ditt bruk.

Men skal du over på litt avanserte ting som redigering osv, så bør du kikke på Black Edition. Da kan du lage slowmotion effekter mye bedre.

vcoith.jpg

GoPro Black Edition er en del dyrere som du ser..

Har du en smartlf (iphone\ipad\android-bassert) så kan du styre kameraet + instillingene om du velger GoPro 3 BE, som kan være veldig nyttig..

Jeg kjøpte hero 3 - black grunnet wi-fi kontrollen. Fant ut at jeg måtte ha wi-fi styring på mitt, og i mange tilfeller egner mobilen seg dårlig.

Dermed ble det like billig å få alt i ett som å kjøpe separert hero 3 white eller silver med Wi-fi kontroll.

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

Hei,

Eg skal bruke GoPro til skikjøring, holder det å bare bestille GoPro3 Black edition? Det følger med festeskinner til hjelm, tett hus osv?

I tillegg må jeg vel kjøpe minnekort? Hva er anbefalt og pris her?

Tenkte bestille hos mulitcom, dei har på lager til GoPro3 BE til 3200.

Lenke til kommentar

Hei,

Eg skal bruke GoPro til skikjøring, holder det å bare bestille GoPro3 Black edition? Det følger med festeskinner til hjelm, tett hus osv?

I tillegg må jeg vel kjøpe minnekort? Hva er anbefalt og pris her?

Tenkte bestille hos mulitcom, dei har på lager til GoPro3 BE til 3200.

Bestill hos Apple.no , det er billigere og inklusive frakt :) Her ser du hva som følger med: http://gopro.com/cameras/hd-hero3-black-edition

Av minnekort anbefaler jeg Sandisk 64gb microsdhc class10

Lenke til kommentar

Bestill hos Apple.no , det er billigere og inklusive frakt :) Her ser du hva som følger med: http://gopro.com/cam...3-black-edition

Av minnekort anbefaler jeg Sandisk 64gb microsdhc class10

Synes selv 64 gb minnekort er overkill. Holder med 32 gb. Sett at du faktisk tømmer kortet hver gang du lader kameraet da...

Kjøpte selv dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649382

Og det har enda igjen å skuffe meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...