Kristallo Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hvor lenge varer et 1080p @ 60 FPS opptak med Hero 3? Over en time? Jeg fikk 80 minutter i romtemperatur uten dykkerhuset, når jeg testet så fikk jeg omentrent det samme uansett instillinger. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Ser ut som det blir Hedmarktoppen folkhøgskole på meg neste år. X-sport linja for den som lurer. Jeg vurdere å kjøpe et GoPro kamera av typen HD Hero 3, men hvilken type pakke burde jeg kjøpe? Aktiviteter på X-Sport: - Longboard og Skateboard - Klatring - Ski og Snowboard - SnowKiting - Surfing - Akrobatikk - Tricking og Free Running - Slakkline - Lek - og mer action! På forhånd takk for svar! Endret 6. februar 2013 av Hafti Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Det blir nesten det samme hvilken pakke du kjøper, du må uansett kjøpe en del ekstradeler for å dekke alt. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Ser ut som det blir Hedmarktoppen folkhøgskole på meg neste år. X-sport linja for den som lurer. Jeg vurdere å kjøpe et GoPro kamera av typen HD Hero 3, men hvilken type pakke burde jeg kjøpe? Aktiviteter på X-Sport: - Longboard og Skateboard - Klatring - Ski og Snowboard - SnowKiting - Surfing - Akrobatikk - Tricking og Free Running - Slakkline - Lek - og mer action! På forhånd takk for svar! Kommer helt an på hva du er ute etter. Er du kunn ute etter et kamera som tar opptak i full HD, så er GoPro Hero 3 White Edition godt nok for ditt bruk. Men skal du over på litt avanserte ting som redigering osv, så bør du kikke på Black Edition. Da kan du lage slowmotion effekter mye bedre. GoPro Black Edition er en del dyrere som du ser.. Har du en smartlf (iphone\ipad\android-bassert) så kan du styre kameraet + instillingene om du velger GoPro 3 BE, som kan være veldig nyttig.. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Kommer helt an på hva du er ute etter. Er du kunn ute etter et kamera som tar opptak i full HD, så er GoPro Hero 3 White Edition godt nok for ditt bruk. Men skal du over på litt avanserte ting som redigering osv, så bør du kikke på Black Edition. Da kan du lage slowmotion effekter mye bedre. GoPro Black Edition er en del dyrere som du ser.. Har du en smartlf (iphone\ipad\android-bassert) så kan du styre kameraet + instillingene om du velger GoPro 3 BE, som kan være veldig nyttig.. Jeg kjøpte hero 3 - black grunnet wi-fi kontrollen. Fant ut at jeg måtte ha wi-fi styring på mitt, og i mange tilfeller egner mobilen seg dårlig. Dermed ble det like billig å få alt i ett som å kjøpe separert hero 3 white eller silver med Wi-fi kontroll. Endret 6. februar 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Alle "Pakkene" har Wifi-remote. Hvor kjøpte du ifra? Apple eller andre nettsider? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Det er da kun BE som kommer med WiFi kontrollen? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Det er da kun BE som kommer med WiFi kontrollen? Ja, det er mulig det stemmer det. wifi kontrollen koster rundt 300-400kr ser det ut til. Kunne jo ha solgt min for det.. helt ubruklig for min del Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Koster vel nærmere 1k i norsk butikk, syke priser på tilbehør i Norge, glad jeg plukket opp ekstra fester osv ifra ebay. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hehe ja. norske priser er helt ville.. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Det kunne kanskje bli den neste GoPro tråden. Hvor er det billigste ekstrautstyret ? Leita litt etter LCD bakstykke, det kom på kr 850 med frakt på billigste sted. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Det kunne kanskje bli den neste GoPro tråden. Hvor er det billigste ekstrautstyret ? Ikke en dum ide! Tok meg den friheten og lagde til en Endret 7. februar 2013 av HornYkorN 1 Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hehe ja. norske priser er helt ville.. Burde jeg bestille fra eBay? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Burde jeg bestille fra eBay? Jeg ville nå ha gjort det.. Lenke til kommentar
Frodo_ Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hei, Eg skal bruke GoPro til skikjøring, holder det å bare bestille GoPro3 Black edition? Det følger med festeskinner til hjelm, tett hus osv? I tillegg må jeg vel kjøpe minnekort? Hva er anbefalt og pris her? Tenkte bestille hos mulitcom, dei har på lager til GoPro3 BE til 3200. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hei, Eg skal bruke GoPro til skikjøring, holder det å bare bestille GoPro3 Black edition? Det følger med festeskinner til hjelm, tett hus osv? I tillegg må jeg vel kjøpe minnekort? Hva er anbefalt og pris her? Tenkte bestille hos mulitcom, dei har på lager til GoPro3 BE til 3200. Bestill hos Apple.no , det er billigere og inklusive frakt Her ser du hva som følger med: http://gopro.com/cameras/hd-hero3-black-edition Av minnekort anbefaler jeg Sandisk 64gb microsdhc class10 Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 Bestill hos Apple.no , det er billigere og inklusive frakt Her ser du hva som følger med: http://gopro.com/cam...3-black-edition Av minnekort anbefaler jeg Sandisk 64gb microsdhc class10 Synes selv 64 gb minnekort er overkill. Holder med 32 gb. Sett at du faktisk tømmer kortet hver gang du lader kameraet da... Kjøpte selv dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649382 Og det har enda igjen å skuffe meg Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Vegglader + 2 batteri ? http://www.ebay.com.au/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=121058964024&ssPageName=ADME:X:RTQ:AU:1123 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) red Endret 8. februar 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå