Hotel Papa Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg har 64gb kort fra Sandisk. Ikke hatt noen problemer, har vel filmet et tosifret antall timer med det nå. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg har 64gb kort fra Sandisk. Ikke hatt noen problemer, har vel filmet et tosifret antall timer med det nå. Men var det "Android"-versjonen av kortet? Det er visstnok den som kan skape litt krøll. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Vet ikke? Gikk innom en Expert butikk og sa jeg skulle ha det til prisen Elkjøp solgte det for (200kr billigere) Kan ikke minnes at det sto noe med Android på emballasjen. http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/minnekort-til-mobil-og-gps/SDSDQU64GU46A/sandisk-ultra-64-gb-microsdxc-minnekort Endret 3. februar 2013 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Testet kameraet litt mer idag. Dette er filmet i veldig flatt lys, i nokså høy fart. Kvaliteten er satt litt ned pga opplastningshastigheten her. Link Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Kan se ut som jeg får Gopro i posten imorgen. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Da kom det på døra. GoPro Hero 3 Black Edition - 1300kr (Uten tilbehør, kunn kamera) Stod visst $25 på utsiden av pakka, må være en skriveleif! :-) Endret 5. februar 2013 av Merko. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hvordan fikk du til det? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hvordan fikk du til det? Kan tenkes at etter stengetid i kina, så er det noen som sitter og setter sammen et par ekstra Goproer som de kan selge videre igjen... 1 Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Da kom det på døra. GoPro Hero 3 Black Edition - 1300kr (Uten tilbehør, kunn kamera) Stod visst $25 på utsiden av pakka, må være en skriveleif! :-) Fungerer det stabilt med god fokus? Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Da kom det på døra. GoPro Hero 3 Black Edition - 1300kr (Uten tilbehør, kunn kamera) Stod visst $25 på utsiden av pakka, må være en skriveleif! :-) Nice. Hvor kjøpte du? Fikk du med batteri? Det totale beløpet øker vel etter at du får kjøpt inn fester, undervannsdeksel etc. Selv får jeg min Hero 3 black edition om noen få dager. Bestilte headstrap, cheststrap, batpac etc.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Fungerer det stabilt med god fokus? Hva mener du? Det er et fungerende kamera ja.. Er identisk som det jeg hadde fra før av som jeg kjøpte hos Apple. Har vært på jobb til nå, så har ikke fått testet det så mye, men testa et random klipp i 1.4k oppløsning + wifi via iphonen før jeg gikk, fungerte greit Nice. Hvor kjøpte du? Fikk du med batteri? Det totale beløpet øker vel etter at du får kjøpt inn fester, undervannsdeksel etc. Selv får jeg min Hero 3 black edition om noen få dager. Bestilte headstrap, cheststrap, batpac etc.. Kjøpte det i Kina, kjøpte uten batteri, Batteri koster rundt $10, så er ikke så veldig mye ekstra kostnader. Skal montere det på et RC helikopter, så da blir det uten hus osv. ellers har jeg mange fester fra mitt andre Gopro (1 og 3) fra tidligere. Slike ting koster vanligvis ikke så mye heller. Huset er vel det dyreste, ligger på rundt $50 Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 De skriver $25 da kunder skal slippe å betale mer avgifter, slik som moms og fortollingsgebyr. Nå går jo denne pakken under 200 Kroners regelen. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Det tror jeg nok Merko var klar over Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 En kort edit.. Må virkelig lære meg å redigere filmer Her har jeg bare kjørt filene rett inn i Vegas, ikke konvertert dem via Cineform i forkant. Tror dere det kan ha noe å si å konvertere dem før man kjører dem inn i Vegas? Kanskje prøve et klipp og justere fargene litt, syns de blir litt blasse når den blir lastet opp på Vimeo.. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Mye skurring i lyden - er nivået der satt alt for høyt? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Tror det bare er lydfilen som er dårlig Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg lurer på litt forskjellig ang de forskjellige modusene å filme i, altså wide, narrow og medium. Dersom man filmer i wide, og zoomer inn i sony vegas etterpå, slik at bildet blir like mye kuttet som det blir i narrow, blir det da samme videokvalitet? For jeg gjorde nettop en liten test, der jeg ser at narrow lager mer støy i bildet. Noen som har peiling på dette? Kan godt laste opp testen om det er ønsket. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hva mener du? Det er et fungerende kamera ja.. Er identisk som det jeg hadde fra før av som jeg kjøpte hos Apple. Har vært på jobb til nå, så har ikke fått testet det så mye, men testa et random klipp i 1.4k oppløsning + wifi via iphonen før jeg gikk, fungerte greit Mange av de som kjøpte fra Apple og andre steder fikk kameraer som er kranglete. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg lurer på litt forskjellig ang de forskjellige modusene å filme i, altså wide, narrow og medium. Dersom man filmer i wide, og zoomer inn i sony vegas etterpå, slik at bildet blir like mye kuttet som det blir i narrow, blir det da samme videokvalitet? For jeg gjorde nettop en liten test, der jeg ser at narrow lager mer støy i bildet. Noen som har peiling på dette? Kan godt laste opp testen om det er ønsket. Narrow gir mer støy, ja, fordi det bruker mindre del av bildebrikken. Man får full oppløsning hvis man filmer i narrow, det får man ikke hvis man zoomer inn. Det avhenger av optikken hvor stor forskjellen blir. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hvor lenge varer et 1080p @ 60 FPS opptak med Hero 3? Over en time? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå