Jajakanskjedet Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Noen som har kommet over noen greie linser til GoPro 3 BE som ikke er vidvinkel\fisheye? Finnes dette!??!? :o Endret 2. februar 2013 av HornYkorN Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Noen som har opplevd at goproen slår seg av under filming? Min slo seg av under filming, kjente at den var sinnsyk varm, svidd luktet det også. Slo på igjen og fikk et icon med en sykkel. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Finnes dette!??!? :o GoPro bruker standard C-mount objektiver som det finnes titusenvis av, fra f/0.95 fisheye til kraftige zoomobjektiver. Det største utvalget som finnes til noe kamerasystem. Objektivene har samme enkle skrufatning som mange webkameraer og overvåkingskameraer. Når fokusen er blitt justert på GoPro så legger de i en dråpe lim for å låse objektivet og det må man være litt fingerferdig for å fikse. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Sliter med at videoene kameraet tar opp viser inget bilde og ingen lyd. Må reparere med software hver gang, og da forsvinner lyden. Har også slitt med at kameraet begynner og selvreparere filer når det egentlig skulle ha filmet. Har formatert, oppdatert, formatert/oppdatert enda en gang uten hell. Har et klasse 10 kort 16gb fra Sandisk.(Har white edition..) Noen som har en løsning? Hørest nesten ut som en garantisak i mine ører. Kansje levere kameraet tilbake der du kjøpte det, å kreve et nytt? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Noen som har opplevd at goproen slår seg av under filming? Min slo seg av under filming, kjente at den var sinnsyk varm, svidd luktet det også. Slo på igjen og fikk et icon med en sykkel. Det slår seg av hvis det blir for varmt. Liten størrelse og høyt strømforbruk gjør at det blir veldig varmt. Hvordan var forholdene når det skjedde og hadde du det i undervannshuset? Endret 2. februar 2013 av Kristallo Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hadde det på bordet, uten hus med batteripack, ca 20 grader i rommet. Batteripack var ikke varm. Ikke opplevd at det blir varmt til den grad med huset på, pussig. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hadde det på bordet, uten hus med batteripack, ca 20 grader i rommet. Batteripack var ikke varm. Ikke opplevd at det blir varmt til den grad med huset på, pussig. Har vert noe problemer med Li-ion batterier ved overlading. Jeg tipper likevel at GoPro kameraene har elektronik innebygget for å hindre dette. Hadde du lader tilkoblet når dette skjedde? Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hørest nesten ut som en garantisak i mine ører. Kansje levere kameraet tilbake der du kjøpte det, å kreve et nytt? Takk, tror jeg skal kontakte butikken mandag. Gopro support var hvertfall ikke til hjelp! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Takk, tror jeg skal kontakte butikken mandag. Gopro support var hvertfall ikke til hjelp! Ta kontakt med butikke du. Er en kjent sak at kundeservicen til GoPro er overbelastet til de grader Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Kameraet mitt klikker hver gang en battery-pack er tom. Den forblir påskrudd, men den starter ikke på det batteriet jeg har i kameraet. (Ingen knapper kan brukes, og jeg må dra ut batteriet for å få startet det på nytt) Skjedde med begge battery-packene jeg brukte idag, og alle minnekortene fikk oppdatering i går. Annet enn det: STORFORNØYD med min silver. Filmet fra kl 09:30-16:30 idag, i alpene. Skrudd av kameraet hver heistur. Lenke til kommentar
Even_sk Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 hei. det er ett 4 sifret tall som står forann hvor mye batteri det er igjen på goproen (Gopro BE) min. hva menes med dette, noen som vet? og goproen henger seg opp når jeg skal ta den i pcen og slå på usb tilkobling. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 hei. det er ett 4 sifret tall som står forann hvor mye batteri det er igjen på goproen (Gopro BE) min. hva menes med dette, noen som vet? og goproen henger seg opp når jeg skal ta den i pcen og slå på usb tilkobling. Er ikke dette tallet som viser hvor mange bilder/lengde på video du kan ta opp før det blir fullt? Lenke til kommentar
Even_sk Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Er ikke dette tallet som viser hvor mange bilder/lengde på video du kan ta opp før det blir fullt? jo det stemmer sikkert for det står 9000 ett eller annet har 64 gb sandisk class 10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Med mitt 64gb står det 9h30m tror jeg. Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Har vert noe problemer med Li-ion batterier ved overlading. Jeg tipper likevel at GoPro kameraene har elektronik innebygget for å hindre dette. Hadde du lader tilkoblet når dette skjedde? Hadde ikke lader i nei, var bare litt redd for min gopro. Lukta godt stekt. Men regner med at den skrudde seg av for å forhindre overoppheting. Mulig de bare designet at goproen skulle brukes i fart, slik at den fikk tilstrekkelig med "kjøling"... Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Med tanke på helt lukket hus, så høres det litt iffy ut at de mener det skal kjøles av "vind" og ytre elementer. Er jo nok av gopro som blir brukt type festet på innsiden av biler og andre låste lokasjoner uten vind til kjøling. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hadde ikke lader i nei, var bare litt redd for min gopro. Lukta godt stekt. Men regner med at den skrudde seg av for å forhindre overoppheting. Mulig de bare designet at goproen skulle brukes i fart, slik at den fikk tilstrekkelig med "kjøling"... Kjølingen skal da ikke være noe problem. Virker nesten heller som Li-Ion batteriet har blitt overladet. Da kan man få en overeaksjon inni batteriet, som gjør at det tar fyr å brenner opp. Er samme greiene som har skjedd på de nye Boeing Dreamliner flyene. Bare at der skjedde det i større skala. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Med tanke på helt lukket hus, så høres det litt iffy ut at de mener det skal kjøles av "vind" og ytre elementer. Er jo nok av gopro som blir brukt type festet på innsiden av biler og andre låste lokasjoner uten vind til kjøling. Jepp. Jeg har festet kameraet mitt mange plasser der det ikke får kjøling av luft etc. Jeg sloler likevel ikke helt på Li-Ion batteriene. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Ser at apple.no har billigst black 3 kamera, 3295,- med frakt. Denne er vel ikke forskjellig fra de andre som selges? Hvilket minnekort bruker dere? Og hva er egentlig forskjell på disse 2 fra Sandisk?? Begge er class 10 64gb. Trenger vel ikke noe kjappere enn det? (Har 45mb/s på minnekortet til speilrefleksen..) SanDisk Ultra microSDXC UHS-I card for mobile devices SanDisk Ultra microSDXC UHS-I card for cameras Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Ser at apple.no har billigst black 3 kamera, 3295,- med frakt. Denne er vel ikke forskjellig fra de andre som selges? Hvilket minnekort bruker dere? Og hva er egentlig forskjell på disse 2 fra Sandisk?? Begge er class 10 64gb. Trenger vel ikke noe kjappere enn det? (Har 45mb/s på minnekortet til speilrefleksen..) SanDisk Ultra microSDXC UHS-I card for mobile devices SanDisk Ultra microSDXC UHS-I card for cameras Har hørt om noen problemer med 64GB versjonen av den som er til mobile devices når den brukes på Gopro. Vet ikke om det er fordi det ligger en Android-app på den, men har ikke hørt om problemer med samme kortet i mindre kapasiteter. Uansett sikkert tryggest å gå for den som er merket "for cameras". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå