Gå til innhold

Den store GoPro tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er delte meninger der. Kortene er så små at det er mye større sjanse for at man mister et som ikke er i kameraet. MicroSD kontakten er også utrolig liten og skrøpelig så å bytte kort oftere enn nødvendig er ikke en veldig god ide.

 

Jeg har hittil brukt ett kort 32gig klasse 10. Fungerer bra, og jeg er inponert over all julingen som kameraet har tålt, med kortet inni. Prøver å bytte kort så skjeldent som mulig.

Lenke til kommentar

 

Her er foresten første GoPro Hereo 3 - Black Edition videoen som jeg har laget.

Dette er forøvrig første filmen som jeg noen sinne har klippet sammen, så forbedringspotensialet ser stort.

 

Skiingen var noe laber til tiden, men var heller ikke poenget med denne videoen. Det var i hovedsak prøving og failing med forskjellige kameravinkler som var poenget.

 

Er noe hakkete enkelte plasser, men dette var fordi at de første dagene filmet jeg med høyere oppløsning og lavere FPS. Nå er jeg på 1040 oppløsning og 60 FPS. FOR ET LEKETØY!!! :-D

 

Håper noen liker videoen!

Lenke til kommentar

 

Her er foresten første GoPro Hereo 3 - Black Edition videoen som jeg har laget.

Dette er forøvrig første filmen som jeg noen sinne har klippet sammen, så forbedringspotensialet ser stort.

 

Skiingen var noe laber til tiden, men var heller ikke poenget med denne videoen. Det var i hovedsak prøving og failing med forskjellige kameravinkler som var poenget.

 

Er noe hakkete enkelte plasser, men dette var fordi at de første dagene filmet jeg med høyere oppløsning og lavere FPS. Nå er jeg på 1040 oppløsning og 60 FPS. FOR ET LEKETØY!!! :-D

 

Håper noen liker videoen!

Fortener en like den der! :) Et lite tips er vel å fjerne .mov i tittelen? ;)

 

Ellers mange fine og spennende vinkler. Prøvde du å endre retningen på goproen når den sto ned på skien, til å se framover? Jeg prøvde dette på snowboard, men det endte opp med linsa full av snø, så så ingenting.

 

De på rundt 3 min som ser på kameraet, var de randoms eller? Uftattelig morsomt når randoms finner et sånt lite kamera, bare for å se reaksjonene deres ^^ Har noen bilder liggende fra en dag på fjellet jeg satte kameraet i skibakken for å lage en time-lapse, der en tydeligvis syntes det var noe veldig merkelige saker det der... ^^

 

Og til slutt, hva heter sangen du brukte i filmen? Den var awesome :)

Lenke til kommentar

Det var randoms som fant kameraet ja... Beste av alt var at de snakke høyt om å sjele det... Og det hørte da jeg når jeg sjekka klippene senere heheh...

 

Andgående frontmonteringen på skien min, så ristet det noe helt inni H grunnet at det har vert hele elendig føre i bakken. Isbelegg er lite morro å kjøre på. Men har også laget klart til at kameraet skal funne festet på pffphist-skia til puddersnøen kommer! :) Gleder meg til dette!!!

 

Sangen heter If Today was Your Last Day, med Nickelback ;)

Lenke til kommentar

Haha...vel, kan poste et av bildene goproen min fanget av en meget nysgjerrig skimann:

http://bildr.no/view/1379561

Han sto å så på det slik i flere bilder, altså i ca 30 sekunder, og gikk fram og tilbake for å studere det flere ganger. Haha, holdt på å le meg ihel første gang jeg så det.

 

Forresten, om noen ønsker å se egenskapene gopro har til timelapse, så har jeg nettop postet en timelapse film, filmen bare med gopro hero 2 og 3:

Lenke til kommentar

Sliter med at videoene kameraet tar opp viser inget bilde og ingen lyd. Må reparere med software hver gang, og da forsvinner lyden. Har også slitt med at kameraet begynner og selvreparere filer når det egentlig skulle ha filmet.

Har formatert, oppdatert, formatert/oppdatert enda en gang uten hell. Har et klasse 10 kort 16gb fra Sandisk.(Har white edition..)

Noen som har en løsning?

Lenke til kommentar

Haha...vel, kan poste et av bildene goproen min fanget av en meget nysgjerrig skimann:

http://bildr.no/view/1379561

Han sto å så på det slik i flere bilder, altså i ca 30 sekunder, og gikk fram og tilbake for å studere det flere ganger. Haha, holdt på å le meg ihel første gang jeg så det.

 

Forresten, om noen ønsker å se egenskapene gopro har til timelapse, så har jeg nettop postet en timelapse film, filmen bare med gopro hero 2 og 3:

 

Veldig mye bra der. Hadde kansje vert en idé å lage en egen tråd der folk kan poste filmer?

 

Jeg digga det bildet av han ski-fyren! Hahahah! Noe så random! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hei. jeg her helt ny her på forumet, har hatt gopro hero 3 BE i ca 1 måned no og har fått filmet litt. er veldig fornøyd med det :D. jeg har vært på utkikk etter mye tips til goproen og jeg fant en Youtube bruker som har massevis av nyttige tips, så jeg ville dele dette med dere. her har dere for eks. en video som viser forskjell mellom 4k 15fps RAW Cam / Color Correction.

og en som viser forskjell med Spot meter på og av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hei. jeg her helt ny her på forumet, har hatt gopro hero 3 BE i ca 1 måned no og har fått filmet litt. er veldig fornøyd med det :D. jeg har vært på utkikk etter mye tips til goproen og jeg fant en Youtube bruker som har massevis av nyttige tips, så jeg ville dele dette med dere. her har dere for eks. en video som viser forskjell mellom 4k 15fps RAW Cam / Color Correction.

og en som viser forskjell med Spot meter på og av.

 

Intressant!

 

Hahahah! Første videoen der så noe suspekt ut, på scooter med finnlandshette... Ser ut som han har ranet en bank eller noe... hahaha!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...