Liquidkey Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Det kommer selvsagt ann på minnebrikken du bruker. Gopro 3 bruker micro-sd, istedet for vanlig sd. Man kan få tak i micro-sd på 64 gb lagringskapasitet, er usikker på om man får mer enn det. Har ikke sett mer enn dette i butikkene enda. Men SDXC kan gi lagring på opptil 2TB, så er et spørsmål om tid før dette blir synlig i hyllene. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Etter et google-søk fann jeg dette: Battery life is about on par with the Hero 2, which isn't fantastic. It was mostly depleted after an hour of shooting, which raises another point. The battery meter uses three bars to tell you how much juice you have left. Not nearly enough info. A percentage reader would be much better. Håper kameraet bruker samme type batteri som hero2, så kan jeg bruke de to batteriene jeg har fra hero2´en min.... Nei, batteriet er annerledes. Dog virker battery bacpac og lcd bacpac fra Hero2.. Sjekk review her: http://www.youtube.com/watch?v=SCXHnk8_Svk ------------------------------ Hvilket minekort anbefaler dere til dette kameraet? Gjerne 32gb. Endret 16. november 2012 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Tror dere Apple har bestilt et stort parti fra USA, eller bestiller de en bulk om gangen? Siden vi har fått forskjellige leveringsdato.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Og der har de endret leveringstiden til 3-4 uker.. Det står fortsatt 1-2 uker og samme leveringsdato på "Dine bestillinger". Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Min skal sendes ut 27 Nov. til 4 Des. Men dette er ikke noe jeg tror på. På gopro.com står det at de forventer og sende ut Black edition 30 Nov. Så at denne ikke kommer til Norge før etter jul ser jeg ikke på som usannsynlig i og med at de nå skriver 3-4 uker. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Merkelig.. Gutta på XXL sa til meg forrige uke at de ville ha Black Edition innen 3 til 4 uker. Her antydes det også til at det er en batch på vei om ikke så alt for lenge: http://goprouser.fre...alia-t9861.html Kan det være at Apple har solgt den første batchen og hevet leveringstiden på den neste? Det er jo lov å håpe. Edit: Tror jeg ringer Apple i morgen og spør. Endret 22. november 2012 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Du får holde oss oppdatert da, om de kan gi deg noe fornuftig svar. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hmm, ja.. Siste posten i tråden på GoPro forumet: Just called Digital Camera Warehouse...their ETA? January 2013.sad christmas Ser ut som at Digital Camera Warehouse ligger i Australia. Og i følge første siden på forumet, har de lavere prioritet enn Europa. Så vi får se hva som stemmer. Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Det er ikke jordas undergang for meg og ikke få den før til våren, skal bruke det til sommerlige aktiviteter. Men når jeg har bestillt noe så vil jeg helst ha det i går! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg snakket akkurat med en hos Apple. Og hun sa at hvis man bestilte da leveringstiden var 1-2 uker, så kunne man forvente å få den innen 1-2 uker. Den skal bli sendt fra Nederland, så jeg regner med at lageret i Nederland venter på kameraene fra USA? Kan ikke se hvorfor de ellers har satt leveringstiden til 1-2 uker. Prøvde å spørre om det var to forskjellige partier, men hun kunne ikke svare på det. Slik jeg forstod det, så er det slik at hvis man først fikk bestilt fra nettbutikken, så betyr det at de har varen og at den leveres til datoen man har fått. Så det ser lyst ut, med mindre mine svenskkunnskaper gikk meg helt over hodet (hun snakket svorsk-ish). Jeg skulle gjerne hatt det før jul. Drar til syden for å fly paraglider, så det hadde vært ypperlig om man kunne fått det innen da. Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Jeg håpe du får din før jul Hotel papa, i og med at du har planer om å fly. Men problemet med en del saksbehandlere ikke alltid har full kontroll over hva de prater om. Men det høres jo positivt ut da. Endret 22. november 2012 av Fytterakkern Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Aaaaaaah yeah! Hei, Enligt den order informasjonen som jag har så ska din order skickas ut inom 1-2 uker. Den finns alltså tillgänglig för dig, dock ser jag att den inte längre finns tillgänglig på vår hemsida att beställa. Skulle din produkt inte finnas tillgänglig, eller din order av någon anledning bli kansellerad, så skulle du ha/kommer bli meddelad av Apple angående detta. Så som jag ser det nu i vårt system, så ska den skickas till dig med beräknad leverans första dagarna i december. Lenke til kommentar
griffin95 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Henger meg på denne tråden da jeg også har bestilt på apple.no, men kan noen fortelle hva som er med i pakken når det gjelder fester og lading. Ser at det kun er usb lending med, og kan den da sentes inn i en usb lader til iphone osv ? Fint om noen kan har sett seg ut noen linker online som har exstra god pris på batterie og sugekopp holder slik som var med i bilsettet på hero 2. Griffin95 Finner jo lit på nett, men ikke spesifik hva jeg må kjøpe av feste materiel for å feks kunne sette den på en bil What's Included "motorsoport edition" •HERO3: White Edition Camera •197’/ 60m Waterproof Housing* •Rechargeable Li-ion Battery •QR Buckle •1 Curved Adhesive Mount •1 Flat Adhesive Mount •Assorted Mounts and Hardware •USB Charging Cable Endret 22. november 2012 av griffin95 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Når bestilte du? Hva står det på leveringsdato på Apple sine sider? Jeg tror det er det du ser på dette bildet: For å montere den på en bil, så ville jeg kjøpt sugekoppfestet. Bruk www.prisjakt.no for å søke etter fester. Drar du til en XXL forhandler tror jeg de skaffer det meste av fester, og de skal jo "alltid være billigst". Edit: Sugekopp: http://www.fotovideo...sguide_prisjakt Jeg tror du forsåvidt kan bruke sugekoppfeste til et vanlig kamera, men da mener jeg du trenger denne: http://www.fotovideo...0000136373.aspx Litt usikker på den siste der. Men jeg har sett noen sugekoppfester som ser bedre ut enn GoPro sin. Endret 22. november 2012 av Hotel Papa Lenke til kommentar
griffin95 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hei jeg bestilte ikke før i går og fikk denne beskjeden: Behandler varer Sendes ut: 2 - 3 Weeks Leveres 12 Dec, 2012 - 18 Dec, 2012 Så jeg ser den vel ikke til jul allikevel, men hoppet på siden prisen var akesptabel satt ned, men enn må jo legge til fester og da nærmer enn seg 4490,- som er pris for total sett surf/car/etc. Sugekopp feste vil jeg ha orginal som jeg vet er testet opp til en vis hastighet siden planen er å ha det med seg på bilbane kjøring. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Men kommer GoPro Hero 3 i "motor utgave"? Jeg ser bare Surf på GoPro.com. Jeg og noen kompiser hadde kameraet montert på en bil i sommer. Satt nå dønn fast i 230km/t. Lenke til kommentar
griffin95 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Her er nå en link til en siden som viser forskjellige utgaver som også er: GoPro Hero 3 Black Motorsports Edition. ser også pris er forskjellig på disse sidene jeg har linket til. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Ikke vet jeg. Jeg forholder meg til pakkene de har på GoPro.com. Det kan jo være butikkene selv setter sammen forskjellige pakker. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Fikk nettopp mail fra Apple: The demand for the product you ordered has been higher than anticipated. We are shipping as quickly as possible, but cannot meet the dispatch date we previously estimated for you. We now expect to dispatch your order by 20.12.2012.We estimate that it will be delivered to your shipping address on or before 02.01.2013. Bestilte 8. november. FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endret 22. november 2012 av Spenul Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Oh cock... Da får jeg vel en sånn snart jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå