Geir R. Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Gamlebyen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Atter en flott kveld her i Skudeneshavn Link til bildesiden Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Stemningsfullt og sjarmerende er det som slår meg først. God dybde. Lyst til å vandre gatelangs her Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Nydelig bilde - er litt nyssgjerrig på lukketiden på kamera altså Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Hei Takk skal dere ha for fine kommentarer. Det var stengt der på "verdens minste cafe" når eg tok bilde ja Lukkertiden er 10 sek, kunne hatt andre lukkertider selvfølgelig , alt an på iso verdi eg ville ha i bilde. Ps. Kjekt å se "kjenninger" her på Akam. Har hatt noen års pause i foto og tenkte eg ville se om interessen var der igjen. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Veldig severdig og utrolig detaljrikt..litt synd at du kuttet toppen på huset til høyre Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Hei Takk for kommentaren. Ja eg såg dette når eg tok bilde men skulle eg ha fått med meg mer måtte eg klatret over et stakittgjerde og inn i en hage, nei der går grensen. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Skjønner ! bare pirk fra min side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg