Barkster Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) En kompis av meg som ikke gidder å ordne seg Visa lånte kortet mitt for å betale et engangs beløp til firstdate.no eller .com. Dette var et lavt beløp på 19 kroner. for litt over en måned siden så jeg at firstdate hadde trukket 249,- fra nettbanken min. Jeg hadde blitt trukket i August og i September. Jeg ba kompisen min om å ordne opp så jeg ikke ble trukket en gang til, Han måtte sende dem en mail for å avslutte medlemskapet, noe han gjorde. I dag igjen oppdaget jeg å ha blitt trukket en gang til. Spørsmålet mitt er, Kan jeg sperre Visaen min for å få en slutt på dette? eller vil de sende inkasso krav hvis de ikke får betalt? Endret 1. november 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 En kompis ja, sikkert. 3 Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Hehe, her blir det ditt ord mot mitt Det er faktisk en kompis\venn, men tro hva du vil. Er ute etter svar på mine spørsmål, så hvis noen har lyst til å hjelpe så er det bare å si ifra. Endret 1. november 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Du kan ringe banken for å blokkere overføring til det kontonummeret. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 19. Legg merke til at vi har en oppsigelsestid på 30 dager for gullmedlemskap. Du betaler for pågående abonnementstid pluss 30 dager.Har du tegnet deg for sommarkampanjen er oppsigelsestiden din 30 dager. Du betaler for inneværende periode pluss 30 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg