Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp, og vær ærlig, etter at du har lest.  

12 stemmer

1. 1. SKal jeg beholde henne, eller slå opp?

• Slå opp.
      4
    • Hold deg til henne
      8

Anbefalte innlegg

Ok, da har det seg sånn at jeg har kjæreste. Men det er en annen jente som har tolket "tegnene" mine feil. Så jeg tror at hun liker meg, og hun tror jeg liker henne. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre, siden jeg liker begge to. Er det noen som har hatt problemet før? Og vist dere mener at jeg burde gjøre slutt, hvordan skal jeg gjøre det? Hun er på ferie i Egypt nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi vet ingenting om hverken deg eller jentene, så det blir ganske vanskelig for oss å foreta en vurdering av hvem du bør gå for. Bare husk på at uansett hvem det blir så kommer du etterhvert til å slutte å være forelsket i vedkommende, og det er ikke nødvendigvis et tegn på at du har valgt feil.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vi vet ingenting om hverken deg eller jentene, så det blir ganske vanskelig for oss å foreta en vurdering av hvem du bør gå for. Bare husk på at uansett hvem det blir så kommer du etterhvert til å slutte å være forelsket i vedkommende, og det er ikke nødvendigvis et tegn på at du har valgt feil.

Må si meg veldig enig med dette, tusen takk for respons
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-95147

Hvor lang tid tar det før man kan si med trygghet at man har "love"-følelsen? tar kanskje mer enn en måned ...?

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Hvis du allerede etter 1 måned har fått øynene opp for en annen jente, syns jeg ikke at det høres ut som du er veldig forelska i kjæresten din. Og i det tilfellet er det bedre å gjøre det slutt nå, før dere har blitt alt for knyttet til hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...