Woola Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hei, jeg spiller Guild Wars 2 og Alliance of Valiant Arms, og når jeg skulle spille det i dag hadde jeg plutselig fått dårligere grafikk. Jeg prøvde og endre instillingene på spillet men det hjalp ikke. Vet dere noe om dette? Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Tror det er bedre om du retter dette spørsmålet til GW 2 forumet! Lenke til kommentar
Woola Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Tror det er bedre om du retter dette spørsmålet til GW 2 forumet! Nei, fordi det er slik med alle spill. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Hva er det siste som du gjorde med pcen? Har du installert noe? Slettet noe? Dette høres nokså merkelig ut hvis du ikke har gjort noen ting. Sett pcen tilbake til siste sikkerhets kopiering hvor du hadde bra grafikk. Endret 31. oktober 2012 av toy_man Lenke til kommentar
Woola Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 Hva er det siste som du gjorde med pcen? Har du installert noe? Slettet noe? Dette høres nokså merkelig ut hvis du ikke har gjort noen ting. Sett pcen tilbake til siste sikkerhets kopiering hvor du hadde bra grafikk. Som jeg kan huske har jeg ikke gjort noe av det. Hvordan setter jeg tilbake de siste sikkerhets kopieringene tilbake? Lenke til kommentar
P-okken Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Det eneste eg har rota med der selv var at jeg hadde duplicate mode da jeg brukte pcen på tven kvelden før og ikke satt tilbake til vanlig igjen. selv om tven var av så gikk det ikke mer enn det tven klarer i oppløsning. Kan kanskje være flere som har klart blingsa akkurat med den. Lenke til kommentar
Woola Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 Det eneste eg har rota med der selv var at jeg hadde duplicate mode da jeg brukte pcen på tven kvelden før og ikke satt tilbake til vanlig igjen. selv om tven var av så gikk det ikke mer enn det tven klarer i oppløsning. Kan kanskje være flere som har klart blingsa akkurat med den. Har den vanlige og anbefalte. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Hva er det siste som du gjorde med pcen? Har du installert noe? Slettet noe? Dette høres nokså merkelig ut hvis du ikke har gjort noen ting. Sett pcen tilbake til siste sikkerhets kopiering hvor du hadde bra grafikk. Som jeg kan huske har jeg ikke gjort noe av det. Hvordan setter jeg tilbake de siste sikkerhets kopieringene tilbake? Hva slags operativ system har du ? Lenke til kommentar
Woola Skrevet 1. november 2012 Forfatter Del Skrevet 1. november 2012 Hva er det siste som du gjorde med pcen? Har du installert noe? Slettet noe? Dette høres nokså merkelig ut hvis du ikke har gjort noen ting. Sett pcen tilbake til siste sikkerhets kopiering hvor du hadde bra grafikk. Som jeg kan huske har jeg ikke gjort noe av det. Hvordan setter jeg tilbake de siste sikkerhets kopieringene tilbake? Hva slags operativ system har du ? Windows 7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå