Øystein.F. Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Den største haustmånaden veltar snart over oss. Les hele saken Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Lekre halo 4? Nah ^^ 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) edit. Wii faktisk... Endret 29. oktober 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Seal Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ah, endelig en GOD spillmåned. Skal ha Far Cry 3, og kommer kanskje til å kjøpe noen av de andre hvis de imponerer. Mange titler her jeg er spent på! Lenke til kommentar
NinjaOla Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hvilket spill er bildet av over denne teksten? "Klar for nye romeventyr?" Den blå romferga eller hva jeg skal kalle det. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hvilket spill er bildet av over denne teksten? "Klar for nye romeventyr?"Den blå romferga eller hva jeg skal kalle det. Planetside 2 ser det ut som, om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Eventyrspillfans venter nok mest på Chaos on Deponia, som man kan forhåndsbestille på f.eks GOG. Lenke til kommentar
Saint Anger Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Det blir Hitman på meg. Har ventet en stund nå 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hvorfor er dere allergiske mot håndholde konsoller? Jeg kunne ikke brydd meg mindre om Epic Mickey til de store konsollene, men gleder meg som en unge til Epic Mickey til 3DSen. Det kommer samme dag som Power of Two, men er et helt annet spill. Lenke til kommentar
ztaa1e Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Unskyld meg, men det er ikke så mye nytt i FM 2013? Endelig skal man kunne gå online mot hverandre Man har versus modus der man skal kunne ta sitt nåværende lag online mot en kompis sitt nåværende lag FM classic og sist men ikke minst, challenge mode som er helt nytt og revulosjonerende innen FM verden... Noe sier meg at artikkelforfatter ikke har satt seg nevneverdig inn i tittelen. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Utrolig bra spillår dette her! Gruer meg litt til neste år, for det blir ikke mye bra der tror jeg, eneste blir vell GTA V.. jaja skal ikke ta sorgene på forskudd. Gleder meg som Faaan til far cry 3 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ikke mye bra neste år? Haha, tror nok det blir et minst like bra spillår som dette, og kanskje enda bedre. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Utrolig bra spillår dette her! Gruer meg litt til neste år, for det blir ikke mye bra der tror jeg, eneste blir vell GTA V.. jaja skal ikke ta sorgene på forskudd. Gleder meg som Faaan til far cry 3 What? Neste år blir jo smekkfull med store titler. Ni No Kuni, Dead Space 3, Devil May Cry, Bioshock Infinite, South Park: The Stick of Truth, God of War: Ascension, Gears of War: Judgment, Beyond: Two Souls, Crysis 3, Grid 2, Dragon Age 3, Metro: Last Light, Tomb Raider, The Last of Us, Sly Cooper: Thieves in Time, GTA V og sikkert mange flere 2 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Utrolig bra spillår dette her! Gruer meg litt til neste år, for det blir ikke mye bra der tror jeg, eneste blir vell GTA V.. jaja skal ikke ta sorgene på forskudd. Gleder meg som Faaan til far cry 3 What? Neste år blir jo smekkfull med store titler. Ni No Kuni, Dead Space 3, Devil May Cry, Bioshock Infinite, South Park: The Stick of Truth, God of War: Ascension, Gears of War: Judgment, Beyond: Two Souls, Crysis 3, Grid 2, Dragon Age 3, Metro: Last Light, Tomb Raider, The Last of Us, Sly Cooper: Thieves in Time, GTA V og sikkert mange flere Hahaha, merker jeg følger litt lite med ja Glemmer jo så lett ut når spill kommer vettu Gleder meg til Crysis 3, Last of us og bioshock 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ah, endelig en GOD spillmåned. Eg vil vel kanskje påstå at oktober og kvalifiserer som ein god spelmånad. Har fått mykje å henge fingrane i, iallefall. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Gleder meg veldig til å leke meg i Far cry 3, håper kortet klarer det i 2560. Hitman ser jeg utrolig frem til, her har de hørt på tilbakemelding fra fans og implementert mye kult. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Årets største melkemåned er kommet. Dessverre ingen andre som tør slippe spill samme måned som Call of Duty, Mario og Halo, derfor ser denne måneden kanskje litt kjedelig ut for oss som liker litt friske spillopplevelser. Blir bedre over nyttår får man håpe Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Synes Need for speed kan gå tilbake til Underground serien! Det er de beste NFS spillene Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Planetside 2 ser ut til å kunne bli den mest episke utgivelsen dette året, med massive brett som får de store brettene i bf3 til å se ut som close-quarter i tillegg er motoren griselekker med fyldige farger og passe mengde effekter (i motsetning til bf3 som har skikkelig overkill lyseffekter) samt en gjennomført futuristisk stil håper bare spillet lever opp til forventningene, men siden jeg kun har sett gameplay og ingen trailer så tror jeg ikke fallhøyden er så stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå