Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pulevenn blitt lite tiltrekkende

Anbefalte innlegg

Har vært pulevenn med ex'en i (alt) for lang tid med ex'en nå. Begynner å gå lei egentlig. Hun har alltid vært litt rund, men lagt på seg mye det siste året. Forbanna usexy rett og slett.

Hvordan forklarer jeg da at jeg slutte med dette? Vi har forsåvidt god kontakt ellers, så føler jeg ikke bare kan finne opp en vag/halvsann grunn, men kan jo ikke akkurat si det er fordi hun har blitt så feit heller. I tillegg virker det som om hun tar hele greiene litt mer seriøst enn meg,så hun vil nok ha en forklaring.

Må poste som anonym, fordi hun er innom diskusjon.no noen ganger. Anonym poster: ecbbee3e6df5731d94ce131a740b98e3 Anonym poster: ecbbee3e6df5731d94ce131a740b98e3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I tillegg virker det som om hun tar hele greiene litt mer seriøst enn meg,så hun vil nok ha en forklaring.

Anonym poster: ecbbee3e6df5731d94ce131a740b98e3 Anonym poster: ecbbee3e6df5731d94ce131a740b98e3

Bruk det som en unnskyldning da vel?! At du ikke vil bli dratt inn i noe mer seriøst, og at dere bør ende det før noen blir mer såra enn nødvendig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...