96abrevs Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Er ute etter tilbehør (mest på jakt etter cases, covers og screen protection, men også batterier, microsd etc) til min nye s3, og lurer på gode (gjerne utenlandske) butikker som har gode produkter og fornuftige priser. Et problem er at mange av de utenlandske butikkene ikke sender til Norge Jeg har fått tips om dealextreme og mytrendyphone (tror jeg det heter), men førstnevnte selger stort sett billige ting med kvalitet der etter, og sistnevnte synes jeg er dyre. Bling bling er heller ikke helt min greie ... PS! Jeg prøvde å få svar på ting og tang i "Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden" her inne på forumet, men forespørslene mine bare druknet blant alle de andre innleggene. Endret 29. oktober 2012 av 96abrevs Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Her er noen tilbehør, http://dx-box.com/sa...-iii-i9300.html, Akkurat bestilt en skinnveske Takker for svar, galaxynote En del av produktene ser jo bra ut rent utseendemessig, men kjenner du til kvaliteten på disse ...? Prøvde å google dx-box.com, men ble ikke særlig klokere ... Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 2. november 2012 Forfatter Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Da har jeg bestilt noen produkter fra iUtstyr.no. Kanskje en idé å starte en tråd med anmeldelser av nettsider/produkter for galaxy s3 her på forumet ...? Skal prøve å huske å gi mine vurderinger når jeg har fått testet ovennevnte produkter, da gjerne i en ny tråd hvor jeg inviterer andre til å komme med sine erfaringer ... Endret 2. november 2012 av 96abrevs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå