Paal Harald Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Retrospective-serien blir større. Think Tank med nye høstmodeller Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ah, Retrospective 50 ser ganske genial ut til reising. Har plass til fotoutstyr+laptop, så har man ryggen fri til ryggsekken som man sjekker inn på flyet. Vurderer en slik en! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Og her syns man Retrospective 30 var stor.... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Synes Retrospective 10 er passe, jeg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Retrospective 50 - kommer den med eget postnummer? Den ser stor nok ut til å kunne brukes som studenthybel på si Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 1,9 kg tom er voksent ! Ene mFT oppsettet mitt med hus og 2 zoomer veier under 800 gram i veska... Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Dæven -- de store der rommer mye mer enn hva jeg ville hatt i en skulderveske, særlig uten en sånn tversovergående stabiliseringsreim (hva nå enn det egentlig heter). Kanskje fint hvis man skal frakte noe noen meter fra bil til lokasjon, men av erfaring vet jeg at det fort begrenser seg hva man på forsvarlig vis kan belemre én skulder med. Noe mer interessant ThinkTank har gjort nylig er å lansere merket MindShift (http://www.mindshiftgear.com/), som skal ha en produktlinje med ting rettet mot bruk i mindre urbane strøk. Rotation180-sekken som de har protoper av ser ut til å ha en del aldels utspekulert geniale løsninger. Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Jeg synes Think Tank lager de dedikert beste bagene som fines til foto. //LD Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Til dels enig, mitt unntak er håndlaget Explorer bagen som kjøpte fra andre siden av kloden, til og med brukt som tilbehør på ett photoshoot for ett par uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg