Jan Erik Engan Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Trekunst Bildet er fjernet. Beskrivelse: Litt lek med gamle bilder;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ikke dumt dette. Kanskje et kutt på høyre side? Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hei Like godt annerledes bilder (er ikke så flink til det selv) For meg så syns eg det tar seg godt med litt "luft" på begge sider av treet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 V2 og opp i stort for meg Liker å stå under treet, bare være til, kikke opp på alle "rare" detaljer der. Struktiur og detaljer vitner om levd liv, og jeg ser for meg både fugler og insekter. Og treets kontrast mot forskjellig lys fra himmelen. Er det ørlite frostrim på treet også ? Fint sted å drømme seg bort Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Ikke dumt dette. Kanskje et kutt på høyre side? Ser den;) Hei Like godt annerledes bilder (er ikke så flink til det selv) For meg så syns eg det tar seg godt med litt "luft" på begge sider av treet. Takker;) V2 og opp i stort for meg Liker å stå under treet, bare være til, kikke opp på alle "rare" detaljer der. Struktiur og detaljer vitner om levd liv, og jeg ser for meg både fugler og insekter. Og treets kontrast mot forskjellig lys fra himmelen. Er det ørlite frostrim på treet også ? Fint sted å drømme seg bort Takker.Tatt på sommeren så rimfrosten skyldes nok behandlingen;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg