fjarle Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Her er Googles neste referansetelefon. LG Nexus 4 er lansert Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Da blir det å bytte ut GS3 mot denne! Endelig! Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Spørs vel om det ikke er på tide å bytte ut iPhone 4'en nå ja! 1 Lenke til kommentar
geForge Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Det blir jo selvfølgelig en smaksak, men bakdekselet på telefonen så da ikke så kult ut? Mange liker det nok, men det må da være noen som ikke kjøper den pga. stjernene/snøen eller hva det nå enn er, som er på baksiden? jaja. Ser ut som en bra telefon, vi får se hvordan LG klarer seg nå, ettersom de ikke er det selskapet som gjør det best på telefoner. Bra at Google vil stå for oppdateringene av denne, for LG gjør det ikke har jeg hørt. 1 Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Blir nok kjøp dette ja ! Her kan man lese hva som er nytt i 4.2: http://www.android.com/whatsnew/ Lenke til kommentar
isen Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ser at alle de nye produktene er lagt opp paa google play, og hvis prisene er riktig, er det ganske utrolig. Nye nexus 4 med 16 gb internminne ligger ute med en pris paa $349 som er $200 mindre en S3 koster i skrivende stund. Nye nexus 7 og nexus 10 er ogsaa paa plass, nexus 10 med en pris paa $399 med 16 gb lagring. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Gorilla Glass 2 er ikke så ripesikkert som de skal ha det til. Min mor har en S3 og har fått en del riper i den og ser at flere sliter med det. Virker for meg som at Gorilla Glass (1) var mye mer ripesikkert. Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 og til artikkelforfatter: Her kan du se eksempler på bilder tatt med photo sphere http://maps.google.com/help/maps/streetview/contribute/#DpGnEOxlFW0AAAAAAAABTQ Ser ut som 360 graders bilder Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 For lite nytt og for få forbedringer til å bytte ut Galaxy Nexus. Men blir interessant med 4.2, antar den oppdateringen kommer snart til alle vanilla-phones. Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Takk for alle tips I kveld skal redaksjonstastaturene få gått seg varme. Lenke til kommentar
arkael Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 det eneste som er negativt med denne mobilen er at det er en LG.... 1 Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Om jeg kjøper en ny telefon med Android blir det garantert en Nexus. OEM-skall og bloatware fikk jeg mer enn nok av med Galaxy S2. Lenke til kommentar
Redman Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Gorilla Glass 2 er ikke så ripesikkert som de skal ha det til. Min mor har en S3 og har fått en del riper i den og ser at flere sliter med det. Virker for meg som at Gorilla Glass (1) var mye mer ripesikkert. Min konklusjon er lik. Jeg hadde den originale Desiren fra HTC og den tålte alt, siden da har jeg ripet opp en Sensation og nå litt på S3.. Lenke til kommentar
isen Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Kult at Google bruker Sondre Lerche i lanseringsvideoen for nexus http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pHuoDqcIyqk Lenke til kommentar
Torhaccc Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Det blir innkjøp av denne ja! Ser meget lekker ut Lenke til kommentar
willhill20 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Men hva er egentlig forskjellen mellom denne og LG Optimus G? Bortsett fra dårligere kamera, mindre mindre og rent android-skall (4.2)? Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ingen LTE? Fail Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Da blir det å bytte ut GS3 mot denne! Endelig! Virkelig? Er jo ikke så gammel den S3-en. Bruk og kast-samfunnet slår virkelig til i mobilverden. 8 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Nja, jeg skulle aldri ha GS3 heller - min nexus ble sendt til reperasjon som en garantisak og istedenfor for å fikse den så kastet chess min mobil, jeg ville da ha en ny nexus noe dem ikke hadde på lager og fikk tilsendt en GS3, og savnet etter vanilla stock er for stort og planen var hele tiden å oppgradere til en ny nexus, men samsungs byggekvalitet på GS3 er jeg ikke fornøyd med. GS3 er jo allerede solgt til han jeg bor med, så er heller ikke bruk-kast heller. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Da blir det å bytte ut GS3 mot denne! Endelig! Endelig? S3 er vel en ny telefon, hvorfor kjøpte du den hvis du skal bytte den ut allerede, litt bortkasting av penger? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg