Gå til innhold

Need for speed Most wanted. Førsteinntrykk

Anbefalte innlegg

Veldig fornøyd enda. Det er vel en av de artigste bilspillene jeg har prøvd siden Grid. Multiplayer er også en helt egen del for seg selv, vanvittig mye kult å delta I. Anbefales sterkt. (På pc that is)

åssen kan du anbefale dette? Er jo søppel. Grid var et mye bedre spill. Dette spillet er ikke i nærheten av originalen eller race driver grid

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk skjønner tydeligvis ikke at dette ikke har noe med originalen å gjøre, annet en at begge inneholder politi. Og Criterion prøver ikke å gå etter realisme. Dette er Burnout, med politi. Om spillet hadde hett Burnout: Most Wanted, hadde dere klagd like mye?

Har enda ikke bestemt meg om jeg skal kjøpe spillet enda. Med Black Ops 2, Hitman: Absolution og andre spill som kommer ut for tiden.

Lenke til kommentar

Folk skjønner tydeligvis ikke at dette ikke har noe med originalen å gjøre, annet en at begge inneholder politi. Og Criterion prøver ikke å gå etter realisme. Dette er Burnout, med politi. Om spillet hadde hett Burnout: Most Wanted, hadde dere klagd like mye?

Har enda ikke bestemt meg om jeg skal kjøpe spillet enda. Med Black Ops 2, Hitman: Absolution og andre spill som kommer ut for tiden.

Har samme navnet som eneren. Av den grunn sammenlikner jeg dem. Ikke min feil av de er for late til å finne på en ny tittel.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at det kan bli litt forvirrende. Klagde selv på navnvalget. Det er ikke vanskelig å finne en annen tittel. De fleste skjønner at tittelen ikke har all verdens å si, så lenge det er noe bilrelatert.

Men har man i bakhodet at dette er et unikt spill i serien, som tar mye fra Burnout og legger til politi, så er det ikke så verst spill.

Forstår dog klaging på kameravinkler. Slikt burde de hatt flere av. Manuelt gir ser jeg ikke helt vitsen med på et spill som er arcade.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har kjøpt dette til pc samt psvita. Mitt førsteinntrykk etter 1 time spilling på begge platformer.

Generelt: Stor skuff da jeg trodde dette skulle være et NFS spill og ikke burnout paradise 2. Men etter at dette la seg litt så ok. Burnout paradise 2 er kanskje ikke så værst. ikke testet multiplayer som dette spillet angivelig egentlig er ment for.

PC: med 2 amd 6970 i crossfire: Lagging selv med moderate innstillinger! Dette er for dårlig. Kjører glatt alle andre NFS spill, dirt etc på full pupp!

Bærbar med 6970m singelkort: 1080p: Må skru av all snacks til det minimumet før det er faktisk spillbart. Dette er også særdeles skuffende. Tør ikke tenke på andre som har laptop med dårligere skjermkort har det....

Så... den store overraskelsen. Helt fantastisk til psvita!!! Hele spillet er der. Ikke noen nedstrippet versjon. All content er der omtrent. åpen verden osv. Grafikk som omtrent PS3, bare litt enklere tekstures, litt mindre trafikk samt mindre biler i flerspillerdelen.

Konklusjon så langt:

Hvis du vil ha burnout paradise 2 så er dette vel et greit kjøp. MEN til pc MÅ du ha kraftig grafikkoppsett til å kunne nyte spillet. Forhåpentligvis kommer det patcher, cap og nye driver som kanskje gir litt mer flyt.

Skal du ha kun et bilspill til PSVita: så er dette et must.

Karakter: PC: 5/10 (stort trekk på elendig optimalisering!)

PSVita 9/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...