Bone Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Så akkurat en filmsnutt av dette spillet, fra den Britiske utgaven av PC Gamer; og jeg må bare si at jeg synes det så knall tøft ut! Den hadde mye av den samme "realismen" som jeg har sett i Half-Life 2 demoer.. Med det mener jeg -litt kort og godt; frihet til å gjøre ting på egne måter, mtp oppgave løsning osv. Realismen hvordan personene/udyrene reagerte når de ble skutt, utsatt for eksplosjon, hvordan de falt sammen osv.. Det så i allefall kult ut! Noen andre som har sett denne, eller andre demoer? Prøve spilt? ..eller rett og slett har andre kommentarer!? anyway.. Hilsen Bone Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 dette er et av de spillene jeg virkelig gleder meg til, ser ingen grunn til at dette spillet ikke skal kunne overgå hl2. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hihi, det beste er jo Ladan da! Herjekjøre med Lada på multiplayer må bare bli digg Har dere sett noen av de nyeste screenshotsene (jadda, norskengelsk) fra spillet? For en detalj på teksturene! Herre! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Du kan da vel "herjekjøre" med Lada i et hvilket som helst annet spill hvor du kan kjøre rundt i bil, det er bare å lage den eller finne noen som kan gjøre det (har aldri sett en Lada i OFP, dog, men tror det finnes). Mest moro jeg har hatt med bil i spill på lenge, var en Ford Taunus med slitne støtdempere på ringen i Racer, det var vanvittig moro! Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Spillet ser virkelig tøft ut. og er alt oppe på MÅ kjøpes lista mi! Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 spillet ser vanvittig tøft ut, som en nevnte oppfor så ser texturene helt nydelige ut, og skygge/lyssettingen er også av topp klasse. ps. bilen i den filmen er en Yugo 45 (etter det jeg ser) (er det en av lada's biler ???) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 ps. bilen i den filmen er en Yugo 45 (etter det jeg ser) (er det en av lada's biler ???) Et spørsmål som ikke hører hjemme her, men; Yugo 45 fikk meg til å mimre om gode gamle Kosovo dager, så det at du nevnte akkurat den fikk meg til å lure; Har du vært i KFOR !? med vennlig hilsen Bone Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Sykt at nordmenn nevner en Yugo !! Den er fra mitt hjemland (Originalt Yugoslavia) men Bosnia nå da. Finnes masse Yugo i Kosovo, Serbia, Bosnia, Croatia området og nå på S.T.A.L.K.E.R. Bone, hvor var du i KFOR? Traff noen norske folk på grensa til Kosovo, jeg er fra Bosnia men skulle handle i Kosovo.. hehe Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Bone, hvor var du i KFOR? Traff noen norske folk på grensa til Kosovo, jeg er fra Bosnia men skulle handle i Kosovo.. hehe Heisann! Jeg var i området Pristina; et lite sted som het Obilic. Var i KFOR 1. Vi sendte noen tropper opp mot grensen, men jeg var ikke med av dem; jeg satt for det meste og stryte mitt kompani's show fra en operasjonssentral. hehe.. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 ps. bilen i den filmen er en Yugo 45 (etter det jeg ser) (er det en av lada's biler ???) Et spørsmål som ikke hører hjemme her, men; Yugo 45 fikk meg til å mimre om gode gamle Kosovo dager, så det at du nevnte akkurat den fikk meg til å lure; Har du vært i KFOR !? med vennlig hilsen Bone nei, har nok ikke vært i KFOR Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hehe fantastisk, jeg har også vært i Pristina Jaja, Yugo er jo råtøff bil, er rånebilen der nede det wheheh (Bosnias Volvo..) Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 ja dette er et av spillene jeg gleder meg mest til sammen med: halflife2, farcry og doom 3. gleder meg enromt til bevegelses friheten i stalker. 30Km fri bevegelse er ganske mye. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Glemte visst å si at også jeg gleder meg veldig til denne tittelen, ser veldig spennende ut. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Det som er dumt er spillet ikke kommer før høsten 2004. Innen den tid tror jeg spillet ikke er så nyskapende lenger. Hadde det kommet nå hadde det blitt en bestseller, men om et år......vet ikke jeg.... men det ser konge ut 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå