Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost

Anbefalte innlegg

Så akkurat en filmsnutt av dette spillet, fra den Britiske utgaven av PC Gamer; og jeg må bare si at jeg synes det så knall tøft ut! :):woot::)

Den hadde mye av den samme "realismen" som jeg har sett i Half-Life 2 demoer.. Med det mener jeg -litt kort og godt; frihet til å gjøre ting på egne måter, mtp oppgave løsning osv. Realismen hvordan personene/udyrene reagerte når de ble skutt, utsatt for eksplosjon, hvordan de falt sammen osv..

Det så i allefall kult ut! :D

Noen andre som har sett denne, eller andre demoer? Prøve spilt?

..eller rett og slett har andre kommentarer!?

anyway..

Hilsen Bone :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan da vel "herjekjøre" med Lada i et hvilket som helst annet spill hvor du kan kjøre rundt i bil, det er bare å lage den eller finne noen som kan gjøre det :) (har aldri sett en Lada i OFP, dog, men tror det finnes).

Mest moro jeg har hatt med bil i spill på lenge, var en Ford Taunus med slitne støtdempere på ringen i Racer, det var vanvittig moro!

Lenke til kommentar
ps. bilen i den filmen er en Yugo 45 (etter det jeg ser) (er det en av lada's biler ???)

Et spørsmål som ikke hører hjemme her, men; Yugo 45 fikk meg til å mimre om gode gamle Kosovo dager, så det at du nevnte akkurat den fikk meg til å lure; Har du vært i KFOR !? :)

med vennlig hilsen

Bone

Lenke til kommentar

Sykt at nordmenn nevner en Yugo !! Den er fra mitt hjemland (Originalt Yugoslavia) men Bosnia nå da. Finnes masse Yugo i Kosovo, Serbia, Bosnia, Croatia området og nå på S.T.A.L.K.E.R. :D Bone, hvor var du i KFOR? Traff noen norske folk på grensa til Kosovo, jeg er fra Bosnia men skulle handle i Kosovo.. hehe ;)

Lenke til kommentar
Bone, hvor var du i KFOR? Traff noen norske folk på grensa til Kosovo, jeg er fra Bosnia men skulle handle i Kosovo.. hehe ;)

Heisann! :)

Jeg var i området Pristina; et lite sted som het Obilic. Var i KFOR 1. Vi sendte noen tropper opp mot grensen, men jeg var ikke med av dem; jeg satt for det meste og stryte mitt kompani's show fra en operasjonssentral. :woot: hehe..

Lenke til kommentar
ps. bilen i den filmen er en Yugo 45 (etter det jeg ser) (er det en av lada's biler ???)

Et spørsmål som ikke hører hjemme her, men; Yugo 45 fikk meg til å mimre om gode gamle Kosovo dager, så det at du nevnte akkurat den fikk meg til å lure; Har du vært i KFOR !? :)

med vennlig hilsen

Bone

nei, har nok ikke vært i KFOR

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...