Gå til innhold

ViSalus - Trygt å bruke?

Anbefalte innlegg

Søsteren min tilbrakte forrige år som student i USA. En av familiemedlemmene i vertsfamilien hennes var selger av et kostholdsprodukt som heter ViSalus, det skal tydeligvis ha revolusjonerende effekt når det kommer til å gå ned i vekt, de har også andre produkter, deriblant for å øke muskelmassen. For 14 dager siden mottok vi en pakke fra de, der en av tingene vi fikk var en pakke med ViSalus, jeg er "treningsfenomenet" i familien min, og forstod det slik at pakken var ment til meg. Jeg føler meg litt oppfordret til å prøve produktet, og er såklart gira på å prøve det ut, men samtidig er jeg redd for at det skal være puttet noe rart i produktet. Jeg kan ærlig si at jeg har fordommer, jeg vil bare være sikker på at det jeg putter i kroppen ikke er gift.

Jeg leste kjapt over innholdsfortegnelsen, og det så ut som om innholdet var greit, men hvis noen har erfaringer (postivive/negative) hadde jeg satt pris på om de kunne fortalt litt om produktet. Er produsenten forpliktet til å skrive ALT som blir puttet i produktet i USA? Hvis noen selv ønsker å ta en titt på innholdet i pakken er det bare å si ifra så kan jeg legge ut et bilde av baksiden av pakken! :)

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...