Fx21 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Søsteren min tilbrakte forrige år som student i USA. En av familiemedlemmene i vertsfamilien hennes var selger av et kostholdsprodukt som heter ViSalus, det skal tydeligvis ha revolusjonerende effekt når det kommer til å gå ned i vekt, de har også andre produkter, deriblant for å øke muskelmassen. For 14 dager siden mottok vi en pakke fra de, der en av tingene vi fikk var en pakke med ViSalus, jeg er "treningsfenomenet" i familien min, og forstod det slik at pakken var ment til meg. Jeg føler meg litt oppfordret til å prøve produktet, og er såklart gira på å prøve det ut, men samtidig er jeg redd for at det skal være puttet noe rart i produktet. Jeg kan ærlig si at jeg har fordommer, jeg vil bare være sikker på at det jeg putter i kroppen ikke er gift. Jeg leste kjapt over innholdsfortegnelsen, og det så ut som om innholdet var greit, men hvis noen har erfaringer (postivive/negative) hadde jeg satt pris på om de kunne fortalt litt om produktet. Er produsenten forpliktet til å skrive ALT som blir puttet i produktet i USA? Hvis noen selv ønsker å ta en titt på innholdet i pakken er det bare å si ifra så kan jeg legge ut et bilde av baksiden av pakken! På forhånd takk! Lenke til kommentar
aomt Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Er ikkje det berre å google reviews på produktet da? Så kan du dele med oss, det du fant av tilbakemeldinger på nettet;) Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 ViSalus er et produkt som selges innen nettverkmarkersføring, så det er nok helt trygt. Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 nettverkmarkersføring Dvs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå