Redaksjonen Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 «En atomkrig er uunngåelig», mener mannen som har sett jordens undergang. Dommedagsprofet spår atomkrig før jul Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Another nutcase loose in this fracked up world. 2 Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Verdens undergang? Igjen!?!? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Noen spår jordens undergang, jeg spår at denne jula blir veldig bra! (mine evner rekker dessverre ikke lenger enn min egen nesetipp, så ville ikke forventet at spådommen gjelder for andre enn meg selv og kjæresten) Dog tror jeg spådommen min er mer nøyaktig enn visse andre i artikkelen for å si det sånn... XD Endret 29. oktober 2012 av Andrull Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Mormoner. Ekstra Bladet. Nuff said. Det verste er om at det fortsetter på denne måten til verden faktisk går under, vil før eller siden noen få rett, selv om de ikke har "spådd" en dritt. 2 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Morsomt å lese slikt, men jeg stusset litt over at det dukket opp på teknofil. Men det får nå være. Blir interessant å se hva denne spåmannen gjør om ting ikke skjer som han har sett for seg. Kjører han en Camping eller en Jones? Time will show! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Mormoner. Ekstra Bladet. Nuff said. Det verste er om at det fortsetter på denne måten til verden faktisk går under, vil før eller siden noen få rett, selv om de ikke har "spådd" en dritt. Ja, de har jo holdt på slik i tusenvis av år, og fortsetter sikkert i tusenvis av år til. Og de vil nok få rett til slutt, men når de først får rett så er det ingen som kan bry seg, eller å ha rett for. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Håper det skjer... Alt for lite action i år... Satser på noe med litt skikkelig krutt snart. Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Meh! Jeg spår at dersom media slutter å skrive om slike tullekuker, så forsvinner dommedagsprofetiene i løpet av kun kort tid. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 De har som sagt holdt på i tusenvis av år, så de forsvinner garantert ikke, men forsvunnet fra ditt omdømme ville de nok gjort om media ikke skrev om dem ja. Lenke til kommentar
Varizio. Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hva har dette med teknofil å gjøre? 1 Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) ... Endret 29. oktober 2012 av karl-wilhelm 1 Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Det er vel noen forskere som mener at global oppvarming bare er en del av denne syklusen som mayakalenderen er basert på. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Høres ut som om noen bare ønsker å slenge seg på en annen dommedagsprofeti. Det er jo den letteste veien for å overbevise folk, så slipper de finne opp hjulet på nytt. Bare å basere seg på en annen mer nærliggende frykt. Smart. Global oppvarming er jo i astronomisk sett og om du ser det fra en fysisker sin side, nesten positivt. Du øker energipotensialet på jordkloden, og en stor fordel til organisk materiale som får nytt påfyll av CO2, som er en nøkkelsten for de planter og organsimer som tar i bruk det. spesielt med tanke på hvor lite CO2 det er i lufta. For oss mennesker derimot, så er det på ingen måte en dommedag, men starten på noe nytt. Vi vil måtte endre oss litt med tanke på måten vi lever på, og noen vil måtte flytte litt på seg. Sett i lys av at mennesket er den mest tilpassningsdyktige rasen på jorden, og det faktum at vi mennesker har overlevd langt værre ting bør være en indikasjon på det. Men mange koser seg slik de har det nå, og frykter alt som er nytt, og det er helt naturlig. Endret 29. oktober 2012 av Andrull Lenke til kommentar
BasseNOR Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 "- Jeg så soppskyen (etter atombomben journ.anm.). Jeg så skyskrapere som raste sammen. Jeg så mennesker som fikk kjøttet brent av kroppen så det var kun knokler og ben igjen, forteller Leland til avisen." Sett litt for mye film denna karen her! http://www.youtube.com/watch?v=a1wVR6Qab70&feature=fvsr LOL:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 De har som sagt holdt på i tusenvis av år, så de forsvinner garantert ikke, men forsvunnet fra ditt omdømme ville de nok gjort om media ikke skrev om dem ja. Om media slutter å skrive om det, er det jo faktisk påtide å begynne å bekymre seg! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Om media slutter å skrive om det, er det jo faktisk påtide å begynne å bekymre seg! Hehehe, ja du kan så si. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Men bare for å skape litt mer diskusjon her. Atomkrig er kanskje blitt litt "ut", men du har jo mange andre situasjoner som kan skape "undergang", typ oil peek (mange mener vel dette har skjed alt, at vi bare kan vente på konsukvensene), solstormer, polendringer, osv. Om noe av dette skulle skje ville vel en del mennesker forsatt overleve, men det ville vel blitt sosial- og økonomsik kolaps, som igjen ville ha skapt jordensundergang? Setter en peng på Oil Peek innen 15 år Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Det som er mest sannsynlig vil skje er at verdensøkonomien kollapser fullstendig. Det er undergang nok i seg selv! Som sine siste krampetrekninger vil da de største landene gå til krig for å sikre seg ressursjer. Verden har sett noe liknende før, og det kan skje igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Ja, det du sier er det jeg trur effekten av Oil Peek vil være Om det skulle skje såklart! Endret 11. november 2012 av Slettet-jS6upa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg