Rattata12 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hei, lurer på hvilket papir som kan brukes for utskrift for deretter å strykes på t-shirts og hettegensere med glidelås? Ser at f.eks www.spreadshirt.net selger disse til rundt 400 kroner + toll etc. så det blir en god del penger for et begrenset utvalg klær. Så, tenkte jeg å kanskje finne papir som gjør dette selv, jeg har en skriver (Canon MP600) og klær finnes det nok av i butikker. Noen som har prøvd tilsvarende? Anbefalinger? Evt. andre som selger og som er billigere? Det hele er snakk om en logo for min facebook side (QR kode, logo samt nettadresse) Lenke til kommentar
Heckenstein Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg hørte fra en venn at Clas Olson solgte sånn papir. Da skulle det vist bare være å printe ut bildet og stryke det på. Hun sa at det holdt gjennom hele russetiden for hun. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Biltema har noe sånt også Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg hørte fra en venn at Clas Olson solgte sånn papir. Da skulle det vist bare være å printe ut bildet og stryke det på. Hun sa at det holdt gjennom hele russetiden for hun. http://www.clasohlson.com/no/T-shirt-film/Pr327633000 Har brukt noen sånne, helt greie, men trykket forsvinner jo etter en del vask... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 vær oppmerksom på at det fins to typer. En for lyse tekstiler og en for mørke. F.eks. her. http://www.blekkskriveren.no/epages/Blekkskriveren.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Blekkskriveren/Categories/Overforingspapir Jeg har en gang brukt slikt papir, mest for å teste det, mener det var Canon sitt jeg hadde. Eller har, for jeg har jo enda noen ark liggende. Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 Takker, hørte man måtte speilvende bildet også, stemmer det, og når dere sier etter noen vask, hva betyr det? Lenke til kommentar
tow Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Takker, hørte man måtte speilvende bildet også, stemmer det, og når dere sier etter noen vask, hva betyr det? Ja, du legger trykksiden ned på stoffet, så du må speilvende bildet. 1 Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Ja, du legger trykksiden ned på stoffet, så du må speilvende bildet. Hei igjen, har nå fått logo og den er i .png. Hvordan fungerer dette når kun tekst skal trykkes på (og ikke hele A4-arket)? Se vedlagt logo, any idea? Endret 22. november 2012 av Rattata12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå