MistaPi Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Radeon 9800 har bra ytelse til en grei pris, det eneste jeg har å utsette er en del småbugs i driverne (det at grafiske elementer mangler i spill er surt, og at i noen spill faller ytelsen drastisk). Håper dog på at alt blir bedre med Catalyst 3.8, ATI har sagt det vil bli "a major release". Det er veldig vanskelig hvis ikke umulig å få en 100% bugfri 3D kort driver. Men det er langt ifra alltid at det er driveren sin feil at det dukker om rendering feil, det kan også være at en ISV ikke har gjordt jobben sin. Det har i de siste årene blitt langt færre problemer med ATI hardware, ikke bare pga driverene har blitt mye bedre men også pga ATI har fått bedre developer support. Vel, eksempelvis skygger funker ikke i 3.6, i 3.7 skal de funke, men det går tregt. (se HW2 demoen). Med 3.6 driveren så fikk du ingen skygge effekter i noen spill? Det finner jeg lite trolig. HW2 demoen har dessverre store ytelse problemer med skygger på radeon. Personlig synes jeg jeg får litt lav framerate i Unreal 2 i forhold til det jeg hadde med mitt overklokka GF3 Ti200. Noen steder har jeg faktisk samme FPS som jeg hadde på Ti200n (det hadde 64 MB minne, var klokket til 250/550). BF1942 har også det problemet. BF1942 er veldig CPU begrenset. Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg lurer på om World Of Warcraft vill ta i bruk dx9 effekter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå