ostenxx Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Finner ikke noen dugelig server å få lastet ned spillet! Har forsøkt mange steder, men det hele ender opp som en 23kb stor fil på harddisken min. Vet ikke hva som er i veien... Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Kjøp spillet. Steng tråd. Bann bruker. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Kjøp spillet. Steng tråd. Bann bruker. Synes det stod på nettsiden til idsoftware at enemy territory er gratis for eiere av det orginale spillet! Tror du er på jordet... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Enemy territory er helt gratis da...ikke uttal deg før du veit alle fakta Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Enemy territory er helt gratis da...ikke uttal deg før du veit alle fakta Takk for støtten! Men over til topicen; vet du hvor jeg kan få lastet spillet ned enklest mulig? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 overload har dessverre feil denne gangen. men det er fort gjort, til og med moddis bomma fælt her. Linken finner du i denne posten: KOS DEG MED SPILLET Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Sorry. Trodde det var et nytt spill. Jeg trakket skikkelig i hundebæsjen der. Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Du kan laste det ned raskt på fileplanet. Laster det ned nå, gleder meg !!! Prøvde multiplayer demon på RTCW for lenge siden og den var drittøff. Lenke til kommentar
Baxe Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 http://www.enemyterritory.org/ Det er en fin side for Nordiske spillere. Der vil du finne faq's og server informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå