TST Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Retro Crew #8 handler om de turbasert rollespillene fra Sega. Les hele saken Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Episoden som ligger ute her er episode 7... Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Feilen er retta opp nå. Takk! Lenke til kommentar
Hallelujamannen Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ah, mitt første skikkelige RPG, begynte på det for første gang da jeg var 6 år. Skjønte ikke en drit, men spilte det likevel. Tok ca. 10 år å runde det, hadde jo ikke internett og google på den tiden. Lassic ble tatt etter ca. et par år, av faren min, men vi fant aldri slutten. Fy fader så digg å finne den hemmelige døra under palasset til Guvernøren alle årene etter det! Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ah, mitt første skikkelige RPG, begynte på det for første gang da jeg var 6 år. Skjønte ikke en drit, men spilte det likevel. Tok ca. 10 år å runde det, hadde jo ikke internett og google på den tiden. Lassic ble tatt etter ca. et par år, av faren min, men vi fant aldri slutten. Fy fader så digg å finne den hemmelige døra under palasset til Guvernøren alle årene etter det! Nå får jeg lyst til å spille det igjen! Lenke til kommentar
Hallelujamannen Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Nå får jeg lyst til å spille det igjen! Prøvde faktisk å fyre opp SMS-en forrige jul, men det er ikke så lett når dagens TV-er ikke har antenneinngang. Ser ikke ut som om det er så lett å få tak i overganger heller. Kanskje prøve å få tak i en gammel TV og gi det et nytt forsøk denne jula? Hmmm... Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Nå får jeg lyst til å spille det igjen!Prøvde faktisk å fyre opp SMS-en forrige jul, men det er ikke så lett når dagens TV-er ikke har antenneinngang. Ser ikke ut som om det er så lett å få tak i overganger heller. Kanskje prøve å få tak i en gammel TV og gi det et nytt forsøk denne jula? Hmmm... Hmm, min TV har antenneinngang og er fra ifjor? Det burde jo uansett gå an å få tak i en coax converter eller noe sånt. Eller du kan kjøpe deg Sega Mega Drive Collection på PS3/Xbox Der følger Phantasy Star I med som en unlock. Lenke til kommentar
leterel Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Ahhh.. fabelaktig. Ikke hørt på enda, men Phantasy Star er fortsatt blant de aller beste spillene som noen gang er laget. Ikke så lenge siden jeg spilte gjennom det nok en gang og det holder seg jammen meg like bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå