Ludvikhk Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 På min lokale elkjøp påstår de at denne ikke har mobile prosessor (trykkfeil i annonse), de er nemlig utsolgt, og vil ikke tilby meg en annen bærbar med mobile prosessor (slik de skal i følge deres 3-dagers annonse garanti)! Så hvis noen har kjøpt denne på elkjøp, og vet at den har en mobile prosessor: Setter stor pris på tilbakemelding!! Ludvik Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Den har nu en crappy celeron prosessor. En desktop p4 er f.eks mye bedre. Hva fikk du tilbud om da? Lenke til kommentar
bananjens Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Kjøpte denne selv fra elkjøp og joda den har mobile prosessor Lenke til kommentar
Ludvikhk Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Jeg har ikke fått tilbud om noe enda egentlig, men jeg vil ha noe med en mobile-prosessor, så vi får se om de klarer å hoste opp noe... De har nå 2 dager på seg. Dette kan jo bli spennende, så fortsettelse følger! Ludvik Lenke til kommentar
Equinox Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg har ikke fått tilbud om noe enda egentlig, men jeg vil ha noe med en mobile-prosessor, så vi får se om de klarer å hoste opp noe... De har nå 2 dager på seg. Dette kan jo bli spennende, så fortsettelse følger! Ludvik Du kan be om en SATAS503 til samme pris. Dersom du er omfattet av annonsegaranti selvsagt. Denne har en 2.2GHz mobile celeron i stedet for en 2GHz, men problemet er at den ikke leveres før slutten av sept. Mvh, Kim Lenke til kommentar
Ludvikhk Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 De tilbød meg en Medion 2680 bærbar i steden, den har Pentium 4 prosessor (ikke mobil), men bare 20gb harddisk. I tillegg var den utstillingsmodell, mye større, stygg og bråket litt med rare lyder... tror ikke jeg tar den. -Jeg måtte forresten snakke med informasjonssjefen i elkjøps-kjeden for å få noe som helst.... OG: Annonsegarantien betyr at man innen 7 dager skal gå ut av butikken med et like bra eller bedre produkt under armen! Ludvik Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 De tilbød meg en Medion 2680 bærbar i steden, den har Pentium 4 prosessor (ikke mobil), men bare 20gb harddisk. I tillegg var den utstillingsmodell, mye større, stygg og bråket litt med rare lyder... tror ikke jeg tar den. -Jeg måtte forresten snakke med informasjonssjefen i elkjøps-kjeden for å få noe som helst.... OG: Annonsegarantien betyr at man innen 7 dager skal gå ut av butikken med et like bra eller bedre produkt under armen! Ludvik Problemer er at det er omtrent umulig å oppdrive bærbare pc'er for tiden. Fikk min i går jipp. Test kommer i annen tråd. Lenke til kommentar
Equinox Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 De tilbød meg en Medion 2680 bærbar i steden, den har Pentium 4 prosessor (ikke mobil), men bare 20gb harddisk. I tillegg var den utstillingsmodell, mye større, stygg og bråket litt med rare lyder... tror ikke jeg tar den. -Jeg måtte forresten snakke med informasjonssjefen i elkjøps-kjeden for å få noe som helst.... OG: Annonsegarantien betyr at man innen 7 dager skal gå ut av butikken med et like bra eller bedre produkt under armen! Ludvik Problemet oppstår når det ikke FINNES andre bærbare å skaffe. Selv om elkjøp kanskje har en maskin ti 17 eller 26 tusen på lager, betyr ikke det at de er så riv ruskende dumme at de gir ut den fordi du har annonsegaranti. Bærbare er et katastrofeområde om dagen. Slutten av sept. er såvidt jeg kan se eneste mulighet for å skaffe noe bedre / tilsvarende som ikke blir latterlig mye dyrere. Mvh, Kim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå