Joachim_F Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Kickstarter-kampanje for klassisk eventyr fra åttitallet. Les hele saken Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Gjorde ikke Legend of Grimrock dette ganske bra nylig? Men mulig det er et marked for det. Utrolig hva folk kaster penger på via Kickstarter av nostalgiske grunner. Me included. Men ikke dette tror jeg. Likte Shadowgate den gang, men har allerede kjøpt Grimrock. Begrenset hvor artig det gameplayet er egentlig. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Der var den ja! Gjorde ikke Legend of Grimrock dette ganske bra nylig? Men mulig det er et marked for det. Utrolig hva folk kaster penger på via Kickstarter av nostalgiske grunner. Me included. Men ikke dette tror jeg. Likte Shadowgate den gang, men har allerede kjøpt Grimrock. Begrenset hvor artig det gameplayet er egentlig. Skjønner ikke helt sammenligningen med Grimrock egentlig. Spillene er jo i to forskjellige sjangere, selv om Grimrock også forsåvidt har gåter. Lenke til kommentar
heinek1 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Digga musikken og stemninga i NES versjonen. Ble bare dritforbanna hver gang faklene slokka Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Gi meg dette og Uninvited så er jeg happy Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=MmGp_uMqAoo Gode minner, den dødsmusikken på 1m 16s har jeg hørt mange ganger ja. Var riktignok veldig ung da jeg spilte dette, men kan umulig skjønne at noen kom seg gjennom dette uten tilsvarende hjelp som jeg selv fikk via et eller annet spillmagasin. Endret 29. oktober 2012 av Wrathmont Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Innbillar meg at eg kjempa meg gjennom dette spelet på NES-en, men kan ikkje hugse om eg fekk hjelp frå spelmagasin eller ikkje. Uansett, dette var eit unikt spel som eg likte veldig godt, so eg må nok støtte denne kickstartaren òg. Og som radiohodet òg skreiv: nei, Grimrock gjorde ikkje dette. Shadowgate er vel først og fremst eit eventyr-/gåteløysingsspel, Grimrock er meir eit actionrollespel. Begge er svært gode, men på kvar sin måte. Kay Lenke til kommentar
heinek1 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 As if by magic, the skull rises Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå