Skatteflyktning Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Men når du taxer til rullebanen, kan man ikke krangle seg til at man kjører flyet da? Nei, det kalles "taxer" på norsk ser det ut som, eller taxi på engelsk. Nesten, men ingen premie. Disse får premie om de får det til: http://www.carplane.com/ Endret 8. november 2012 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Første gang var når jeg var 11 eller 12 år og da gikk turen til Ålesund Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 ironisk, min første tur, 18 år Ålesund - Oslo Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Det var Oslo-Ålesund på meg også Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Jeg var fem år. Det var i 1991. Oslo - Mallorca. Endret 12. november 2012 av yvonne2 Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Var 12-13, 96-97, til Spania.Jeg synes man i det minste skal være gammel nok til å få utbytte av reisen før man flyr noe sted, eller hvertfall forstå hva som skjer. Forstår meg ikke på disse som drar med seg spedbarn jorden rundt. Det kommer kanskje som en overraskelse på deg, men i vårt langstrakte land kan det være praktisk (for ikke å si "nødvendig") å fly når man skal "hjem" og feire jul sammen med foreldre (altså barnets besteforeldre) -bare for å ta et enkelt eksempel på "behovet" for å ta med små barn på fly.Jeg er ellers i prinsippet enig i at det er liten vits i å ta med barn på utenlandsferie (eller "jorden rundt") før de er gamle nok til å ha utbytte/huske noe fra turen, men det er jo et spørsmål om barnevakt også...On topic: 6-7-årsalderen, dvs ca midt på åttitallet, besøk hos familie annet sted i landet, enten Oslo eller Trondheim, husker ikke hva som var aller først... Endret 12. september 2013 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå