Fruitdealer Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg var hos legen min for noen uker siden, og da jeg skulle spørre/vise henne noe om penisen min, så smilte hun og ga meg et sånn blikk at hun ja... hehe jeg ble litt kåt men er ikke sikker på om hun følte det samme, men føltes ikke ubehagelig så ja. Men må til legen min igjen, noe om penisen, så får se hvordan det går hehe. Du skal ikke se bort fra at enkelte leger tolker det som at du absolutt vil vise penisen til dem, for den typen mennesker finnes. Har hatt en del terapi-episoder hvor klienter seksualiserer relasjonen, men det må man kunne takle sammen med mye annet rart om man skal jobbe med mennesker. Noen gjør det fordi de vil noe med det eller bare er flørtete av natur, mens andre tester om du prøver å utnytte dem fordi det er det de frykter, mens andre igjen gjør det fordi de spiller en offer-rolle. nei altså jeg tuller jo ikke med dette =) må til legen på alvor =) Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Selvsagt kan TS ha misforstått legen her, men dette kan også være en grenseoverskridende handling som er i strid med de retningslinjer som gjelder for helsepersonell. Det er et overgrep å bli seksuelt forulempet når en søker helsehjelp. Slikt skal ikke skje, en hver skal føle seg trygg på at helsehjelpen er god og forsvarlig. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Er ikke dette hele poenget med å bli gynekolog da. Nei.. Når man drar til gynekologen så forventer man ikke på noen måte å bli fingerpult, for å si det sånn, og det skal heller ikke forekomme. Er annerledes når legen må stikke ett par fingre inn for å kjenne på livmorhalsen enn når man blir fingret.. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg vidor Skrevet 29. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 29. oktober 2012 Nei.. Når man drar til gynekologen så forventer man ikke på noen måte å bli fingerpult, for å si det sånn, og det skal heller ikke forekomme. Er annerledes når legen må stikke ett par fingre inn for å kjenne på livmorhalsen enn når man blir fingret.. Er jo et alvorlig tema dette, men det er kanskje plass til denne historien; Jeg hadde time hos gynekologen litt ut i uka for å få tatt den årlige celleprøven.. Tidlig en morgen ringte de fra legens kontor for å fortelle at de hadde fått en avbestilling, og at jeg kunne komme inn tidligere, - faktisk samme morgen kl 09:30. Jeg hadde akkurat fått alle i vei til skole og jobb og klokka var allerede blitt kvart på 9. Det ville ta minst 35 minutter å kjøre til legen, så jeg hadde litt hastverk. Som de fleste kvinner ville jeg bruke noen minutter ekstra på underlivshygiene før et besøk hos gynekologen, men denne gangen var det ganske enkelt ikke tid for en grundig rengjøring. Jeg tok derfor bare en vaskeklut som tilfeldigvis lå ved servanten på badet og vasket meg litt raskt 'der nede', slik at jeg iallfall så presentabel ut. Da jeg var ferdig, kastet jeg vaskekluten i skittentøykurven, slengte på meg klærne, hoppet inn i bilen og kjørte i ilfart til undersøkelsen. Jeg måtte bare vente et par minutter før det var min tur til å gå inn til legen. Da jeg, som alle kvinner, hadde vært gjennom denne prosedyren flere ganger i livet, hoppet jeg vant opp på undersøkelsesbenken, tittet opp i taket og innbilte meg at jeg befant meg i Paris eller et annet sted laaaangt borte. Legen kom inn, og jeg må jo si at jeg ble litt forbauset da han sa: "Oi da, i dag har vi virkelig anstrengt oss!". Jeg svarte ikke og sukket av lettelse da undersøkelsen var over for denne gangen. Resten av dagen gikk som vanlig med vasking, innkjøp og matlaging. Da skolen var slutt og min 6-årige datter lekte for seg selv, ropte hun fra badet: "Mamma, hvor er vaskekluten min?" Jeg sa til henne at hun kunne ta seg en ny fordi den gamle skulle vaskes. Hun svarte: "Nei mamma, - jeg må ha akkurat den som lå på servanten. Jeg hadde jo pakket inn alt glitteret mitt i den! 30 Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Anmeld henne for overgrep. 100 k rett i lomma der. Easypeacy. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg hadde jo pakket inn alt glitteret mitt i den! Knegg Knegg Takk for en flott historie, den passet utmerket til morrakaffen (skotter litt bort på kona, som stresser for å rekke bussen i dag - forbasket bil måtte jo streike ...) Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Hmm jeg tror det har seg slik at pungen blir strammere på en måte når man er stiv? eller tar tar jeg feil?? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Tror hun bare var kåt ja Hvorfor skal hun skjenne på penisen din når det var pungen det dreide seg om her? Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Det her hørtes merkelig ut. Om det hadde noen funksjon for å sjekke ut kulen skulle hun informert deg. Det er ubehagelig nok å måtte la andre undersøke sånne ting, da skal ikke unødvendige (og uforståelige) ubehageligheter komme i tillegg. Min erfaring er at leger er veldig nøye på å informere, f.eks: "nå kommer jeg til å putte to fingre inn i skjeden samtidig som jeg har en hånd på magen, sånn at jeg får kjent på eggstokkene". Da vet man hva som kommer til å skje, og hvorfor. Hva med å ta en ny time, og spørre henne rett og slett? Bare si at du følte det veldig ubehagelig og pinlig sist siden du fikk ereksjon, og du lurte på hvorfor hun gjorde det sånn? Har hun en faglig forklaring kan du slå deg til ro med det, hvis ikke hadde det kanskje vært greit å sendt inn en klage så ikke flere opplever det samme? Lenke til kommentar
festen Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg har hørt historier fra hjemmesykepleiere om gamlinger, som kan få ereksjon under hjelp med dusjing og sånn. Er en ikke senil bør en kanskje unngå det. Lenke til kommentar
Tråkkaisalaten Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Anmeld henne for overgrep. 100 k rett i lomma der. Easypeacy. Du må være blond... Smartere og gå te sengs med legen hu tjener 100000,- I måneden Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Velkommen til forumet, og gratulere med ett mer enn passende navnevalg ... Og han eller hun du mener er blond, kan like gjerne nå være gråhåret ... "plystre".. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Hun sjekket nok bare om du hadde normal funksjon - this Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Tror dette tilhører kategorien "menn har en tendens til å overtolke kvinners seksuelle interesse". 2 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Hvis du opplevde dette som ubehagelig så burde du levere en klage på legen. Dette er jo som om en gynekolog skulle ført fingeren ut og inn raskt når h*n bare skulle sjekke livmorhalsen.. Så det er hastighet som funker for deg? Da vet man det. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Vanskelig å si. Ville sagt sannsynligvis ikke, men du har jo lov å spørre hvorfor hun gjør hva hun gjør... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Moderatormelding Tråden stenges da den har gått ut på dato, og trådstarter har mest sannsynligvis fått svar på spørsmålet sitt. Kommentering av moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg