Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ble legen min kåt?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Dette er en litt merkelig situasjon for meg, og kan sikkert bare være en misoppfatning fra min side.

Jeg var hos legen for en stund siden for å sjekke en kul på undersiden av pungen (liker ikke kuler i det området, men det var ikke noe farlig og er vekk nå. Fyi)

Legen min er ei dame i 40-årene og jeg sytes hun hadde veldig mye fokus på penisen min.

Hun holdt stramt rundt den og strøk tommelen konstant over strengen ved penishodet (som om vi ikke alle vet at det er den mest følsome plassen på hele stasen) mens hun masserte under pungene min for å kjenne på kulen jeg hadde funnet.

Jeg fikk jo selvfølgelig en kjempeereksjon, noe hun så ut til å legge godt merke til (kikket en del ekstra for å si det sånn, og pustet dypere og saktere)

Er det mulig at hun ble kåt av dette eller er jeg bare "paranoid" fordi hele opplegget var pinlig for meg?

Venligst spar dere for trolling. Jeg lurer oppriktig på dette. Anonym poster: 7563132b70decc109639657569c858f7 Anonym poster: 7563132b70decc109639657569c858f7

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se ikke bort fra at legen ble litt påvirket - var det veldig ubehagelig, eller ble du selv litt småkåt?

:)

Altså, fysisk sett så var det jo helt ok.

Men jeg ble jo noe pinlig berørt av det da. og det føltes litt feil i og med at hun er 15-20 år eldre enn meg og jeg har dame. Anonym poster: 7563132b70decc109639657569c858f7

Lenke til kommentar

Hun sjekket nok bare om du hadde normal funksjon :p

Jeg har selv måtte sjekke ting nedentil hos min mannlige lege, og jeg kan ikke si at han hadde klart å få soldaten i "giv akt", jeg sverger på at penisen min aldri har vært så liten som akkurat da, somom den ville gjemme seg XD

Men uansett så var det nok heller ditt stress i situasjonen, og ikke et forsøk på å forføre deg da det ville nok ikke åpnet for muligheten til feiltolkning, (cougars er ikke kjent for å være forsiktige med byttet sitt ;) )

-frank

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Se ikke bort fra at legen ble litt påvirket - var det veldig ubehagelig, eller ble du selv litt småkåt?

Altså, fysisk sett så var det jo helt ok.

Men jeg ble jo noe pinlig berørt av det da. og det føltes litt feil i og med at hun er 15-20 år eldre enn meg og jeg har dame. Anonym poster: 7563132b70decc109639657569c858f7

Du skulle hatt såpass fandenivoldskhet at du hadde spurt legen, men jeg ser jo at situasjone var litt spesiell. Det er liksom sånne situasjoner "alle menn/gutter" drømmer om, men sånn du forklarer det, høres det mer ut som et lite mareritt.

Moralen blir vel; man skal være forsiktig med hva man ønsker seg ...

Lenke til kommentar

Hun sjekket nok bare om du hadde normal funksjon :p

Jeg har selv måtte sjekke ting nedentil hos min mannlige lege, og jeg kan ikke si at han hadde klart å få soldaten i "giv akt", jeg sverger på at penisen min aldri har vært så liten som akkurat da, somom den ville gjemme seg XD

Men uansett så var det nok heller ditt stress i situasjonen, og ikke et forsøk på å forføre deg da det ville nok ikke åpnet for muligheten til feiltolkning, (cougars er ikke kjent for å være forsiktige med byttet sitt ;) )

-frank

Det er nok riktig som du sier, men jeg har bare stusset litt på hvorfor penis fikk så mye oppmerksomhet når det ikke var den som skulle sjekkes.

Anonym poster: 7563132b70decc109639657569c858f7

Lenke til kommentar

Du skulle hatt såpass fandenivoldskhet at du hadde spurt legen, men jeg ser jo at situasjone var litt spesiell. Det er liksom sånne situasjoner "alle menn/gutter" drømmer om, men sånn du forklarer det, høres det mer ut som et lite mareritt.

Hehe, det var ikke noe mareritt. Jeg er ikke særlig sjenert, men til sammenlikning så tror jeg det hadde blitt baluba om en lege skulle sjekke lysken til ei jente og puttet to fingre i skjeden mens han drev på.

Skepsisen nå er at jeg må innom en tur for å sjekke noe med selve penisen (fått seg en rift under sex og vil ikke gro skikkelig) og blir litt skeptisk til hva jeg kan ha i vente:O Anonym poster: 7563132b70decc109639657569c858f7

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hehe, det var ikke noe mareritt. Jeg er ikke særlig sjenert, men til sammenlikning så tror jeg det hadde blitt baluba om en lege skulle sjekke lysken til ei jente og puttet to fingre i skjeden mens han drev på.

Skepsisen nå er at jeg må innom en tur for å sjekke noe med selve penisen (fått seg en rift under sex og vil ikke gro skikkelig) og blir litt skeptisk til hva jeg kan ha i vente:O Anonym poster: 7563132b70decc109639657569c858f7

Er det nå man skal anbefale at du sladrer til kona di ... "plystre litt småhysterisk" :closedeyes:

Lenke til kommentar

En lege kan risikere å miste lisensen sin over noe slikt, så jeg synes det hørtes rart ut.

Legen er også i en meget autoritær rolle over deg og må også tenke på at din tillit til å søke hjelp for problemer kan minskes. Derfor er det svært viktig at man holder seg på matta og er profesjonell i slike situasjoner, og det vet alle leger og profesjonelle innen helsesektoren. Men møter mellom mennesker kan som sagt utløse ulike ting. Det merker jeg selv også om jeg ikke vet noe om personen på forhånd.

Hormoner kan gjøre rare ting med mennesker så det er ikke utenkelig at noe slikt kan skje.

Det å massere strengen når du har en kul en helt annen plass hørtes litt unødvendig ut.

Som BuffyAnneSummers sier så skal legen gjøre det som er nødvendig for en god diagnose. Verken mer eller mindre.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Jeg var hos legen min for noen uker siden, og da jeg skulle spørre/vise henne noe om penisen min, så smilte hun og ga meg et sånn blikk at hun ja... hehe jeg ble litt kåt men er ikke sikker på om hun følte det samme, men føltes ikke ubehagelig så ja.

Men må til legen min igjen, noe om penisen, så får se hvordan det går hehe.

Lenke til kommentar

Jeg var hos legen min for noen uker siden, og da jeg skulle spørre/vise henne noe om penisen min, så smilte hun og ga meg et sånn blikk at hun ja... hehe jeg ble litt kåt men er ikke sikker på om hun følte det samme, men føltes ikke ubehagelig så ja.

Men må til legen min igjen, noe om penisen, så får se hvordan det går hehe.

Du skal ikke se bort fra at enkelte leger tolker det som at du absolutt vil vise penisen til dem, for den typen mennesker finnes. Har hatt en del terapi-episoder hvor klienter seksualiserer relasjonen, men det må man kunne takle sammen med mye annet rart om man skal jobbe med mennesker. Noen gjør det fordi de vil noe med det eller bare er flørtete av natur, mens andre tester om du prøver å utnytte dem fordi det er det de frykter, mens andre igjen gjør det fordi de spiller en offer-rolle.

Lenke til kommentar

Skal ikke se bort ifra at ereksjon/funksjonsdyktighet var en del av å sjekke den mystiske kulen. Er du i tvil om hennes grenser kan du alltids gå tilbake og si at du har problemer med å få utløsning...

Dette, og at du lurer på om HUN ble kåt, som det avgjørende for at du skal oppleve deg forulempet.

Du kunne jo bare ha spurt henne "nå stimulerer du meg, hvorfor gjør du det?".

Forresten så er det leger som bedriver kirurgi på misdannede kjønnsorganer, og vet du hva en del av deres oppfølgende test består av?

Sjekk av følsomhet med vibrator.

Du har en kropp og hun er en lege, full stop.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...