Wester Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Har et lignende problem. Har installert helt ny SSD i eksternt kabinett som er tilkoblet via USB. Disken er synlig i Enhetsbehandling, men ikke i Min Datamaskin. Noen som har gode råd? Beklager, feil. Nå er ikke disken lenger synlig i Enhetsbehandling heller. Endret 29. oktober 2012 av Wester Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Har et lignende problem. Har installert helt ny SSD i eksternt kabinett som er tilkoblet via USB. Disken er synlig i Enhetsbehandling, men ikke i Min Datamaskin. Noen som har gode råd? Beklager, feil. Nå er ikke disken lenger synlig i Enhetsbehandling heller. Du må opprette en partisjon, formatere denne og gi den en bokstav før den er synlig under Datamaskin. Hvis disken ikke er synlig i Diskbehandling, må du sjekke alle koblinger osv. Både inne i kabinettet og kabelen som går til PC. Har du prøvd forskjellige USB-porter? Evt. på flere maskiner? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Dette er et svært vanlig spørsmål. Se min signatur om Diskbehandling. Har splittet ut innlegget fra en annen tråd, siden innlegget ikke var relevant i den tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå