Telefonsvarer Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Har noen her hatt ASUS G75 på fly? Er det lovlig? Til film etc? Skal på tur mot slutten av året, og selv om jeg er pro til å sove, tror jeg det blir lengre flytur enn jeg kan sove. Batteriet holdt 3-4 timer sist jeg testa det, burde holde lengre enn det om jeg fjerner aero etc. Har noen erfaring med slikt? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hvorfor tror du at den burde være ulovlig? Fordi den er stor? Sjekk reglene for håndbagasje på nettsiden til flyselskapet du skal reise med. Jeg har ofte med meg datamaskin på flyet. Min er 13" og passer i ryggsekken, som er håndbagasje. Lenke til kommentar
Fredelig Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har en G74SX, og det går fint å ha den som håndbagasje. Har likevel ikke prøvd å ta den opp i setet, men tror ikke det skal være noe problem Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Hadde en MP3-spiller en gang jeg måtte slå av, mulig dette bare var når vi lettet, husker ikke. Får finne ut hvilket selskap. Lenke til kommentar
Fredelig Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hadde en MP3-spiller en gang jeg måtte slå av, mulig dette bare var når vi lettet, husker ikke. Får finne ut hvilket selskap. Alt må av når flyet letter, men det kan fint skrus på igjen når det er oppi lufta Lenke til kommentar
Faller Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Det er fullt mulig å bruke laptop på fly, men det jeg ville "bekymret" meg for er størrelsen. Få den ordentlig opp når du sitter i flysetet Mvh Faller Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Brukte bærbar (13.3") da jeg satt på et Air France-fly til Brasil, i 2009. Ingen sa noe på det, jeg brukte den ikke ved take-off forsåvidt. Siden flyturen nesten var 12 timer lang, så gikk jeg tom for batteri lenge før landing. Lenke til kommentar
Fredelig Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Brukte bærbar (13.3") da jeg satt på et Air France-fly til Brasil, i 2009. Ingen sa noe på det, jeg brukte den ikke ved take-off forsåvidt. Siden flyturen nesten var 12 timer lang, så gikk jeg tom for batteri lenge før landing. En G75VW er 17,3 tommer, bare så det er sagt Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Brukte bærbar (13.3") da jeg satt på et Air France-fly til Brasil, i 2009. Ingen sa noe på det, jeg brukte den ikke ved take-off forsåvidt. Siden flyturen nesten var 12 timer lang, så gikk jeg tom for batteri lenge før landing. En G75VW er 17,3 tommer, bare så det er sagt Joa. Men man kan vel fortsatt bruke den, forutsatt at man har plass til den. Har hatt en 17.3" laptop selv, men jeg gadd aldri å drasse den med meg på buss eller fly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå