Gå til innhold

Gainward GeForce FX 5900

MysticoN

Anbefalte innlegg

Hei! jeg har bestemt meg for å kjøpe et Gainward GeForce FX 5900 og lurer på hvor mye i kan overklokke det kortet?

det er et Ultra/1200XP, jeg lurte på å kjøpe Ultra/1600XP, men det vart litt for dyrt! Jeg mener selv at det ikke er verdt 2000 kr mer enn Ultra/1200XP kortet!

Hva mener dere?

Jeg lurer oxo på å koble en tempratur måler til mitt nye skjermkort, og hadde sotte pris på om noen kunne hjolpe meg litt med det, kanskje noen har en url? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er dette kortet du tenker på, så er det samme som æ har.

Har ingen problemer med kortet, det klokker greit(kunne vært enda bedre, men) og her planer om å komme lengre. :)

Fansy'e vifter med innebygde blå led's, to vifter som er så stillegående at det er en fryd for øret, alle video/tv inn og ut som du måtte trenge, og ja... den har innebygd temp måler.

Men et spm., lar det seg gjøre å montere vannkjøling uten å ta av kjøleribba, og istedet skru løs viftene og legge inn en slags "brikke" som man monterer vann-blokka oppå? :-?

Har sett en plass på nettet at det har vært gjort med et GF TI4xxx kort. :-? ... og den testen fant ut at det var et like godt alternativ som å montere blokka direkte på gpu'n :shrug:

hørtes rart ut, men så sto det. bare synd at æ ikkje finner ikkje den igjen. :grumpy:

Mine resultater står, som vanlig, i signaturen min.

Lenke til kommentar

Hei BlackBox!

Det eneste i vet angående vannskøling på skjermkort er denne ---> http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl

men i kan nokk tenke meg at du er LIIITE inntrisert i å bruke ca 7500 kr på et nytt skjermkort sia du har et nyttt ett fra før!

Ja det er det kortet du har som i har tenkt å kjøpe meg, men hvorfor vil du fjerne så kule viftene som er på skjermkortet da? overklokke mer ? :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...