MysticoN Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hei! jeg har bestemt meg for å kjøpe et Gainward GeForce FX 5900 og lurer på hvor mye i kan overklokke det kortet? det er et Ultra/1200XP, jeg lurte på å kjøpe Ultra/1600XP, men det vart litt for dyrt! Jeg mener selv at det ikke er verdt 2000 kr mer enn Ultra/1200XP kortet! Hva mener dere? Jeg lurer oxo på å koble en tempratur måler til mitt nye skjermkort, og hadde sotte pris på om noen kunne hjolpe meg litt med det, kanskje noen har en url? Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg ville gått for 1200xp ja. Lenke til kommentar
formann Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 De kortene har innebygget tempmåler. Lenke til kommentar
B1ackBoX Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hvis det er dette kortet du tenker på, så er det samme som æ har. Har ingen problemer med kortet, det klokker greit(kunne vært enda bedre, men) og her planer om å komme lengre. Fansy'e vifter med innebygde blå led's, to vifter som er så stillegående at det er en fryd for øret, alle video/tv inn og ut som du måtte trenge, og ja... den har innebygd temp måler. Men et spm., lar det seg gjøre å montere vannkjøling uten å ta av kjøleribba, og istedet skru løs viftene og legge inn en slags "brikke" som man monterer vann-blokka oppå? :-? Har sett en plass på nettet at det har vært gjort med et GF TI4xxx kort. :-? ... og den testen fant ut at det var et like godt alternativ som å montere blokka direkte på gpu'n hørtes rart ut, men så sto det. bare synd at æ ikkje finner ikkje den igjen. Mine resultater står, som vanlig, i signaturen min. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Hei BlackBox! Det eneste i vet angående vannskøling på skjermkort er denne ---> http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl men i kan nokk tenke meg at du er LIIITE inntrisert i å bruke ca 7500 kr på et nytt skjermkort sia du har et nyttt ett fra før! Ja det er det kortet du har som i har tenkt å kjøpe meg, men hvorfor vil du fjerne så kule viftene som er på skjermkortet da? overklokke mer ? Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 KJøp deg Radeon 9800 ddy mysticon husker du meg eller? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 hehe! hello Leetrune! Radeon skal i da ALDRI ha da! hehe Skulle da heller kjøpt Herkules 9800 pro da! men i er trofast til nvidia i vettu! og seff husker i deg rune! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 hvor finner jeg hva tempraturen er da på det kortet? ligger det på powertools? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Ja, gjør det ikke det? Var i alle fall slik på mitt Gainward GeForce2 TI/500. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Hmm! finner det ikke i nei Noen som vet hvor på ExpertTools det står hen da? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Gainward har temp.måler innebygget, hvorfor har jeg ikke temp.måler innebygget på min Abit Siluro FX5900 OTES? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå