fotogigen Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Haust stemning. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Stemningsfullt og vakkert,men jeg ville hatt hytta litt mere ut til siden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Synes det ikke gjorde så mye med midtstilt hytte,da det er mørkere ute på siden,så der lyset starter,gir meg en fin stemning,som derfor samler lyset og hytta på en fin måte;) Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Midtstillingen generer ikke meg. Flotte høstfarger og god speiling. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Tusen takk :-) ja hytten er joegentlig ikke direkte midtstilt heller... Lenke til kommentar
photogurl Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 hytten er jo egentlig ikke direkte midtstilt heller... Jo, det er den (selve hytta er midtstilt horisontalt, men ikke vertikalt hvis vi skal spikke fliser...). Jeg har studert bildet noen ganger, og kommer vel frem til konklusjonen at i dette bildet fungerer horisontal midtstilling... til en viss grad. Mao. er bildet ok som det er nå, men jeg tror det kunne ha vært bedre med litt annen komp av hytta. Bortsett fra dette, så har bildet fine farger og er teknisk sett meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg