Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lyset på skjermen slår seg av

Anbefalte innlegg

Hei

Har et problem med min Acer Aspire 5738ZG. når jeg starter maskinen så funker lyset på skjermen i 2-3 sekunder, å når jeg trykker på fn+f6 så slår lyset skjermen seg på igjen å blir på i 2-3 sekunder. Noen ganger når jeg starter pc'en så funker skjermen helt fint, men når jeg legger den i dvalemodus/hvilemodus så slår lyset på skjermen seg av igjen. Noen som har vært borti dette før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har vel vært inne på strømsparing og sett deg om? Prøv å endre til på, i stedet for dvale.

Om det er et problem å få den på, så kan du forsøke å ta bort strømpluggen, ta så ut batteriet i noen sekunder. Sett det på igjen slå så på bare med batteriet. Når den kommer på, så setter du i pluggen igjen.

BmOnline

Lenke til kommentar

Du har vel vært inne på strømsparing og sett deg om? Prøv å endre til på, i stedet for dvale.

Om det er et problem å få den på, så kan du forsøke å ta bort strømpluggen, ta så ut batteriet i noen sekunder. Sett det på igjen slå så på bare med batteriet. Når den kommer på, så setter du i pluggen igjen.

BmOnline

Har prøvd å sett på alle instillinger osv, har også tatt ut all strøm/batteri og håld in powerknappen i 10 sek og deretter så starter jeg maskinen, men er fortsatt samme problemet

Lenke til kommentar

Jeg mente at du burde gå inn i strømstyring på kontrollpanelet og sette den til aldri å gå i dvalemodus.

Du sier at den av og til er ok- da burde du gjøre dette. Slå av alt som heter dvale. Så setter du den til å benytte strømforsyning. Kanskje batteriet er dårlig?

BmOnline

Lenke til kommentar

Jeg mente at du burde gå inn i strømstyring på kontrollpanelet og sette den til aldri å gå i dvalemodus.

Du sier at den av og til er ok- da burde du gjøre dette. Slå av alt som heter dvale. Så setter du den til å benytte strømforsyning. Kanskje batteriet er dårlig?

BmOnline

Ja, men dette skjer også når jeg slår av pc'n, dette er en bærbar pc som jeg bruker til skole og alt, så den kan ikke stå å gå hele tiden.

Lenke til kommentar

BmOnline

Ja, men dette skjer også når jeg slår av pc'n, dette er en bærbar pc som jeg bruker til skole og alt, så den kan ikke stå å gå hele tiden.

Ja, skjønner det, men jeg sier at så snart du kommer inn på pc, så går du til kontrollpanel og så inn på strømalternativer. Der kan du stille inn at den ikke skal gå i sleep mode-.

BmOnline

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...