gill bates Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hvor finner jeg lydkortdriver til det integrerte kortet mit(asus a7n8x delux) Takker for svar Lenke til kommentar
eught Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Sikker på at det ikke er på CD'en som du fikk med til hovedkortet? Det er ingen på Asus sin hjemmeside, så da trenger man det enten ikke til XP, eller så fulgte det med på CD'en. Forresten, har du spilt Arcanum du? (Tenker på nicket ditt, "gill bates") . Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 den er i nForce2 driveren Lenke til kommentar
delfin Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Her er driveren for WindowsXP. Siden det er nvidia SoundStorm på, er det ikke så dumt å sjekke www.nvidia.com Lenke til kommentar
gill bates Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 jeg kjøpte demo versjon....var bare hovedkort i eska...har ikke spilt arcanum..tusen takk for svarene Lenke til kommentar
CD Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Asus unified driver eller Nvidia Unified driver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå