HannaMagnussen Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Skyt video med silkemyk panorering hvor som helst. Blås opp din egen kameraskinne Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Genialt! Ja og blir man sliten av all fotograferingen og trenger en hvil er "madrassen" enda mer genial Endret 29. oktober 2012 av Nautica 2 Lenke til kommentar
Gohei Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hadde vært kult om dere kom med flere slike lavbudsjettsartikler, men da spesielt innen DIY. F. eks kan man gjøre mye gøy med en 1/4"-20 gjengestang, som er standard boltdimensjon for stativfeste. Man kan blant annet slipe ene enden spiss og dunke den inn i et dødt tre. Mange muligheter, men hadde vært gøy med en forseggjort artikkel omkring dette. Lenke til kommentar
DiscoKetchup Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hadde vært kult om dere kom med flere slike lavbudsjettsartikler, men da spesielt innen DIY... Høres ut som du har en blogg i magen :-) Når det gjelder artikkelen over: Bademadrass og billige rulleskøyter fra lekebutikken, en plankebit og noen vinkeljern og bolter fra Clas, og du er nesten i gang... Lenke til kommentar
Irons Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hadde vært kult om dere kom med flere slike lavbudsjettsartikler, men da spesielt innen DIY. F. eks kan man gjøre mye gøy med en 1/4"-20 gjengestang, som er standard boltdimensjon for stativfeste. Man kan blant annet slipe ene enden spiss og dunke den inn i et dødt tre. Mange muligheter, men hadde vært gøy med en forseggjort artikkel omkring dette. Filmriot har mange episoder hvor de lager egne saker som dette, sjekk siten på revision3 eller youtube, mye morro innenfor filming, SFX og andre tips 1 Lenke til kommentar
Gohei Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Har kanskje en blogg i magen, men ikke tid til å gjøre noe med det. Uansett tenkte jeg at en artikkel på Akam ville satt igang mange gode diskusjoner rundt dette, og fått mange til å tenke mer kreativt på utstyrssiden. Endret 29. oktober 2012 av Gohei Lenke til kommentar
tore_uio Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ikke noen grunn til å smøre seg med tålmodighet om man vil ha en slik, snarere tvert i mot. Dette er et kick-starter-prosjekt og går ut om 21 dager: 1 Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Rått! Får nesten lyst til å ta opp DSLR-video bare for å kunne leke meg med dette... Lenke til kommentar
๖ۣۜBØΣП Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 "Veiledende pris på AirTrack ligger på $275" Ikke for å vere kritisk, men tror dette er en AirTrax... En AirTrack er tumbling for gymnaster Enklere å finne på google om man har riktig navn! Ellers en konge artikkel! Har ventet lenge på en slik sak! Lenke til kommentar
Nala Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Kult, men kjipt og ikke ha muligheter til høydejusteringer. Har akkurat lagd min egen slider, fungerer veldig bra! Kosta meg rundt 70 kr, hadde de fleste delene fra før ! 1 Lenke til kommentar
Gohei Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Kult, men kjipt og ikke ha muligheter til høydejusteringer. Har akkurat lagd min egen slider, fungerer veldig bra! Kosta meg rundt 70 kr, hadde de fleste delene fra før ! Blogg? Lenke til kommentar
Nala Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Kult, men kjipt og ikke ha muligheter til høydejusteringer. Har akkurat lagd min egen slider, fungerer veldig bra! Kosta meg rundt 70 kr, hadde de fleste delene fra før ! Blogg? Nei, dessverre. Eneste jeg har er noen sample videoer med slidern i bruk (: Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Det er ikke panorering når kameraet beveger seg på noen annen måte enn rundt sin egen akse. Det den opplåsbare dollyen brukes til kalles kjøring. Endret 7. november 2012 av Salvo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg